Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

mBank

ul. Prosta 18
00-850 Warszawa
mazowieckie, Polska

www.mbank.pl/kariera

Lokalizacje:

Przystanek mBank

Jana Kilińskiego 74
90-119 Łódź
łódzkie, Polska

Sterlinga Business Center

Sterlinga 8a
91-425 Łódź
łódzkie, Polska

Pasujesz do nas!

Czujesz, że świetnie rozumiesz ludzi? A może chcesz zmienić ścieżkę zawodową po czterdziestce?

Z mBankiem to możliwe! 💪 Jeśli lubisz pracę z ludźmi i rozmowy, dołącz do zespołu contact center mBanku w Łodzi i przekonaj się, że pasujesz do nas! 🎯

Contact Center mBanku

mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Był pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. W ramach struktury firmowej mBank posiada dział Contact Center, którego pracownicy zajmują się wsparciem użytkowników systemów bankowości elektronicznej. mBank zatrudnia obecnie prawie 700 osób do zdalnej obsługi klientów w CC. Klienci kontaktują się z pracownikami Contact Center, gdy nie mogą zrealizować samodzielnie swojej potrzeby. Pracownicy CC powinni nie tylko rozwiązać problem klienta, ale jednocześnie kontrolować emocje (własne i klientów) i zarządzać nimi.

Szukasz pracy lub zastanawiasz się nad zmianą ścieżki zawodowej? To dobry moment! 👍 Aplikuj do contact center mBanku i daj nam szansę Cię poznać! Pasujesz do nas! 🎯

Stanowiska w Contact Center i wynagrodzenie

Pracownicy Contact Center mBanku pracują w dwóch głównych wydziałach:

📌 połączeń przychodzących, których zadaniem jest obsługa połączeń przychodzących + sprzedaż, praca w systemie wielozmianowym, całodobowa (weekendy + święta), elastyczny grafik, wynagrodzenie na start: 3500 zł brutto + prowizja, umowa o pracę z mBankiem

📌 wychodzących, których zadaniem jest sprzedaż + wsparcie obsługi połączeń przychodzących, praca w systemie wielozmianowym, w przedziale 9:00-20:00, wolne weekendy + święta, wynagrodzenie na start: 3130 zł brutto + prowizja, Umowa o pracę z firmą outsourcingową + część etatu w mBanku

Dowiedz się więcej na: https://www.mbank.pl/kariera/contact-center/#stanowiska

Dobra atmosfera w pracy

W Contact Center mBanku różnimy się wiekiem, zainteresowaniami i wcześniejszymi doświadczeniami zawodowymi. Dzięki tej różnorodności, będziesz pracować w zespole, który dzieli się wiedzą, wspiera i inspiruje. Łączą nas entuzjazm i chęć do działania. Na co dzień budujemy najbardziej przyjazny bank w Polsce, ale lubimy wspólnie spędzać czas również po pracy. Czeka na Ciebie możliwość rozwijania swoich pasji w mBankowych klubach zainteresowań.

Stabilność i bezpieczeństwo zatrudnienia

Zatrudnienie w formie umowy o pracę i stała pensja wypłacana na czas to absolutna podstawa, o którą nie musisz się martwić. Czego jeszcze możesz się spodziewać? Przejrzystej ścieżki awansów z podwyżkami wynagrodzenia i prowizji za spełnianie jasno określonych oczekiwań.

Rozwój i benefity

Początki pracy w Contact Center to przede wszystkim szkolenia, dzięki którym zdobędziesz nową wiedzę i umiejętności. Dalsze miesiące intensywnej nauki i ćwiczeń to stałe utrwalanie nabytej wiedzy i kompetencji w praktyce. W mBanku czekają na Ciebie takie benefity jak kluby zainteresowań, dostęp do książek i audiobooków, opieka medyczna LuxMed, produkty bankowe dla pracowników, produkty ubezpieczeniowe dla pracowników czy dofinansowanie świąt i wypoczynku.