ETAP 1
Zapoznamy się z Twoim CV
Wyślij nam swoje CV aplikuj przez stronę kariera lub portalu pracuj.pl. Jeśli Twoja wiedza, umiejętności i doświadczenie są zbieżne z naszymi potrzebami, damy Ci znać o kolejnym etapie rekrutacji.
ETAP 2
Zadzwonimy
Podczas rozmowy telefonicznej możemy zapytać o Twoją motywację do pracy, dotychczasowe doświadczenie oraz informacje zawarte w CV. To także czas dla Ciebie – przygotuj pytania, aby lepiej poznać szczegóły pracy w naszym Banku.
ETAP 3
Spotkamy się
Podczas spotkania będziesz mieć okazję poznać nas bliżej i opowiedzieć o swoim doświadczeniu. Powiemy Ci jakie są nasze oczekiwania, a w zależności od stanowiska poprosimy o wypełnienie testu analitycznego i/lub werbalnego bądź wzięcie udziału w Assessment Center.
ETAP 4
Damy znać, jak Ci poszło
Bez względu na wynik procesu rekrutacyjnego otrzymasz od nas informację zwrotną. Kandydatom, którzy z sukcesem przeszli cały proces rekrutacji, przedstawiamy ofertę pracy. Jeżeli zostanie ona zaakceptowana, podpisujemy umowę.