Dane kontaktowe

LIUGONG DRESSTA MACHINERY SP. Z O.O.

Grabskiego 48
37-450 Stalowa Wola

NIP: 8652546835

Kim jesteśmy?

LIUGONG DRESSTA MACHINERY SP. Z O.O. działa w ramach chińskiego koncernu Guangxi LiuGong
Machinery Co. Ltd. – światowego lidera w produkcji ciężkiego sprzętu budowlanego.

LiuGong jest jednym z najszybciej rozwijających się producentów w branży na świecie. Firma działa od ponad
60 lat. W fabrykach zlokalizowanych na terenie Polski, Chin, Indii i Brazylii zatrudnionych jest ponad 14 000 pracowników. Koncern posiada ponad 300 dealerów i działa w 100 krajach na wszystkich kontynentach.

W Stalowej Woli projektujemy oraz produkujemy spycharki gąsienicowe i układarki rur marki Dressta, które znajdują odbiorców na wszystkich kontynentach. Nasze działania marketingowe oraz posprzedażowe mają zasięg globalny. W fabryce i w biurze w Stalowej Woli zatrudniamy ok. 700 pracowników.

Kogo szukamy do naszego zespołu?

W Liugong Dressta Machinery poszukujemy wykwalifikowanych osób, które wniosą swoją wiedzę i doświadczenie. Możemy pomóc Ci w spełnieniu Twoich aspiracji zawodowych w branży sprzętu budowlanego - od pracy przy produkcji w naszej fabryce w Stalowej Woli, do stanowisk w działach sprzedaży w Europie i na świecie.

W naszych strukturach masz możliwość rozwijania kariery zawodowej w obszarach: Badań i Rozwoju maszyn budowlanych (we współpracy z Biurem Konstrukcyjnym LiuGong w UK oraz Centrum Badawczo-Rozwojowym w Chinach), Jakości, Łańcucha Dostaw, IT, Sprzedaży Krajowej i Globalnej, a także obsługi posprzedażowej: Serwisu i Sprzedaży Części Zamiennych. W związku z pracą w środowisku międzynarodowym poszukujemy nie tylko kandydatów z wykształceniem kierunkowym, ale także osób ze znajomością języków obcych.

Jak wygląda rekrutacja?

Nasze oferty pracy znajdziesz na naszej stronie https://dressta.com/pl_PL/kariera/ oraz na www.pracuj.pl. Jeśli żadna z aktualnych ofert nie odpowiada Twojemu profilowi, zapraszamy do przesłania CV na nasz adres e-mail: [email protected]

Po weryfikacji Twojego CV, nasz dział HR skontaktuje się z Tobą telefonicznie w celu przeprowadzenia rozmowy wstępnej oraz poznania Twoich kompetencji i umiejętności. Kolejnym etapem jest spotkanie z bezpośrednim przełożonym w siedzibie naszej firmy lub online. W trakcie spotkania poznasz szczegóły dotyczące stanowiska i zakresu obowiązków, a także odpowiemy na Twoje pytania i wątpliwości. Jeśli stanowisko tego wymaga, zweryfikujemy Twoją znajomość języka obcego lub inne umiejętności. Po spotkaniu otrzymasz informację zwrotną odnośnie naszej decyzji.

Wybranemu kandydatowi złożymy ofertę zatrudnienia i powitamy go w naszym zespole.