Przebieg rekrutacji w LEIBER Poland jest dostosowany do stanowiska i wymagań stawianych kandydatowi.
Zazwyczaj dzieli się na następujące etapy:
ETAP 1 - APLIKACJA
Prześlij do nas swoje CV (w języku polskim oraz mile widziane – w niemieckim) odpowiadając na konkretne ogłoszenie. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej. W zakładce "kariera - przegląd ofert pracy" znajdziesz nasze aktualne ogłoszenia.
ETAP 2 - ROZMOWA TELEFONICZNA
Podczas krótkiej rozmowy telefonicznej jest możliwość doprecyzowania szczegółów dotyczących stanowiska oraz wyjaśnienia wątpliwości.
W niektórych procesach rekrutacyjnych nie występuje etap: rozmowa telefoniczna.
ETAP 3 - SPOTKANIE
Zazwyczaj w takim spotkaniu uczestniczy pracownik Działu Personalnego oraz przyszły bezpośredni przełożony. Podczas tego spotkania omawiane są: twoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe, kompetencje, weryfikujemy znajomość języków obcych oraz omawiamy szczegóły związane z proponowanym stanowiskiem, a także warunki zatrudnienia.
ETAP 4 - WYCIECZKA
Wycieczka po zakładzie produkcyjnym.
ETAP 5 - INFORMACJA ZWROTNA
Po zakończeniu procesu rekrutacji przekazujemy informację zwrotną.
ETAP 6 - WITAMY W LEIBER Poland
Powitanie w firmie – pierwszy dzień pracy.