ETAP 1
Aplikuj na wybraną ofertę
Zainteresowała Cię praca u nas? Wspaniale! Wykonaj kilka kroków i prześlij nam swoją aplikację 😊
- Załóż konto na stronie jobs.jti.com
- Wypełnij krótki formularz z danymi kontaktowymi i dołącz CV
- Potwierdzenie aplikacji otrzymasz na adres mailowy
ETAP 2
Krótka rozmowa telefoniczna
Jeśli Twoja aplikacja będzie odpowiadała profilowi stanowiska, skontaktujemy się z Tobą. Chcemy dowiedzieć się więcej o Tobie, Twoich doświadczeniach i planach.
ETAP 3
Spotkanie rekrutacyjne
Podczas spotkania w naszym biurze poznasz managera zespołu, do którego aplikujesz oraz przedstawiciela działu People & Culture.
W zależności od procesu rekrutacyjnego możemy poprosić Cię o przygotowanie krótkiego zadania czy też o wykonanie testu np. ze znajomości Excela (zawsze poinformujemy Cię o tym przed spotkaniem).
ETAP 4
Spotkanie z szefem działu
Na końcowym etapie przedstawimy Cię szefowi działu. To świetna okazja, żeby się lepiej poznać :) Po tym etapie damy Ci znać, czy zapraszamy Cię do naszego zespołu!
ETAP 5
Oferta i zatrudnienie
Kolejny krok należy do Ciebie. Przyjmij naszą ofertę i… witaj w naszym zespole!