Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

Jeronimo Martins Polska S.A.

Żniwna 5
62-025 Kostrzyn
wielkopolskie, Polska

NIP: 7791011327

Od kilku tygodni, w tej wyjątkowej sytuacji, nasi pracownicy w sklepach, centrach dystrybucyjnych i biurach pracują jeszcze ciężej niż zwykle i w trudniejszych niż zazwyczaj warunkach. Tak jak zawsze, tak i w tym trudnym dla wszystkich czasie, skupiamy się przede wszystkim na zapewnieniu milionom polskich rodzin dostępu do żywności i niezbędnych produktów. Nasze sklepy pozostają otwarte, a dostawy są realizowane na bieżąco. Wprowadziliśmy kilka kluczowych działań, które mają na celu zapewnienie bezpieczeństwa zarówno klientom, jak i naszym pracownikom.

Dbamy o pracowników

  • Wprowadzane są osłony z pleksiglasu oraz sukcesywnie dostarczane są przyłbice dla naszych kasjerów.
  • Zapewniamy dostępność żeli antybakteryjnych, maseczek i rękawiczek dla pracowników sklepów oraz centrów dystrybucyjnych. Na początku pandemii kluczowe było również zaangażowanie osób pracujących w dziale BHP w regionach, ponieważ liczyła się szybkość reakcji na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość.
  • Dbamy o zachowanie odpowiedniej liczby osób na sklepach i odległości między kupującymi.
  • W podziękowaniu za odpowiedzialną postawę i pełnienie ważnej roli społecznej, nasi pracownicy w sklepach otrzymali w marcu dodatkowe premie uznaniowe za obecność w pracy, a w kwietniu nagrodę roczną w kwocie 2300 zł brutto. Ponadto, pracownicy sklepów otrzymali premię za wypracowany budżet, nawet jeśli dany sklep nie osiągnął zamierzonego efektu.

Dbamy o klientów

  • Dbamy o zachowanie odpowiedniej liczby osób w sklepach i odległości między kupującymi. Dla wszystkich naszych Klientów dostępne są żele antybakteryjne i jednorazowe rękawiczki.
  • Wygodne, a przede wszystkim bezpieczne zakupy online w sieci Biedronka z dostawą prosto pod drzwi są już dostępne w 16 największych polskich miastach. W sumie ogólna liczba placówek sieci Biedronka realizujących dostawy e-zakupów w systemie Glovo przekroczyła 200 w 16 polskich miastach.
  • Przedłużyliśmy godziny funkcjonowania sklepów do północy, a wybrane sklepy otwarte są całodobowo. Dłuższy czas działania sklepów zapewni naszym klientom i pracownikom większe bezpieczeństwo: dłużej czynne placówki oznaczają mniej kupujących jednocześnie. Wydłużone godziny otwarcia sklepów nie oznaczają dłuższej pracy zatrudnionych – wciąż pracują oni w systemie zmianowym, w mniejszych zespołach. Jednocześnie, dzięki Akcji 24 pracownicy mają styczność z mniejszą liczbą klientów.

Dbamy o seniorów

  • W marcu założyliśmy Fundację Biedronki, której ważną misją jest wsparcie seniorów będących w grupie szczególnego zagrożenia. Dodatkowo, aby wesprzeć Seniorów w walce z koronawirusem, uruchomiliśmy specjalny program „Czas na pomaganie”, polegający na łączeniu seniorów potrzebujących wsparcia w zrobieniu zakupów z osobami, które są gotowe pomagać. Pomocą Fundacji objęte zostaną domy pomocy społecznej, zakłady opiekuńczo-lecznicze, hospicja i inne ośrodki sprawujące opiekę nad osobami starszymi, które zgłoszą niedobory produktów ochrony dla personelu, środków higienicznych i dezynfekujących. Fundacja Biedronki przekaże te towary nieodpłatnie. Fundacja pracuje też nad kolejnymi inicjatywami mającymi na celu pomoc starszym osobom, które w czasie pandemii są grupą szczególnie narażoną na konsekwencje zachorowania z powodu koronawirusa. W sumie na projekty wsparcia seniorów w dobie pandemii Fundacja Biedronki przeznaczy 10 mln zł. Wszelkie informacje na temat akcji „Czas na pomaganie” dostępne są na stronie: https://czasnapomaganie.biedronka.pl/seniorzy

Dbamy o producentów

  • Biedronka w trudnych czasach wyciąga pomocną dłoń do małych polskich firm w ramach akcji „Czas na wspieranie małych producentów”. Za pośrednictwem ponad 3000 sklepów sieci Biedronka ich produkty mogą teraz dotrzeć do milionów nowych klientów. Sieć Biedronka zaprasza do współpracy producentów, którzy do tej pory działali na rynku regionalnie, bądź z racji mniejszego zasięgu swojej działalności nie byli w stanie osiągnąć skali wymaganej przez największą polską sieć handlową. Teraz jest najlepszy moment na nawiązanie współpracy, która jednocześnie pomoże producentom przejść przez zawirowania gospodarcze. Sieć elastycznie podchodzi do możliwości konkretnych producentów, dopuszczając również współpracę na poziomie regionalnym, z dostawami np. do jednego centrum dystrybucyjnego. Wszelkie informacje na temat akcji „Czas na wspieranie małych producentów” dostępne są na stronie: https://czasnapomaganie.biedronka.pl/maliproducenci

Nadal rekrutujemy – dołącz do naszego zespołu!

  • Uruchomiliśmy kampanię rekrutacyjną, dedykowaną wsparciu sprzedaży w oparciu o umowę zlecenie. Proces rekrutacyjny i formalności zostały skrócony do minimum, abyśmy mogli jak najszybciej zatrudnić ludzi, których potrzebujemy do pracy, a kandydaci mogli jak najszybciej rozpocząć pracę.
  • Poza zatrudnieniem w oparciu o umowę zlecenie nadal są lokalizacje, w  których oferujemy umowę o pracę bez okresu próbnego, z możliwością dopasowania wymiaru etatu. Tym samym pracownicy mogą pogodzić pracę z innymi obowiązkami i skorzystać z licznych benefitów, które oferujemy. Jest to kolejna kampania rekrutacyjna, którą niedawno przygotowaliśmy, aby zachęcić kandydatów do pracy part-time.
  • W biurze  większość spotkań z partnerami biznesowym i kandydatami odbywają się online. Jako jedna z nielicznych firm w biurach nie praktykujemy home office, aby być solidarni z osobami pracującymi w sklepach.