ETAP 1
Wybierz ofertę pracy i wyślij aplikację
Spośród wszystkich aplikacji wybieramy te, które najbardziej odpowiadają wymaganiom danego stanowiska.
ETAP 2
Porozmawiajmy o Twojej aplikacji
Pierwszą rozmowę przeprowadza zwykle pracownik HR. Rozmowa może przyjąć formę wywiadu przeprowadzanego przez telefon, videorozmowy lub dłuższego spotkania w naszym biurze.
ETAP 3
Wykonaj zadanie dodatkowe
Możesz zostać zaproszony do udziału w assessment center, rozwiązania zadania w formie case’u, testów wiedzy z zakresu konkretnej dziedziny lub testów analitycznych. W niektórych przypadkach poprosimy Cię o przygotowanie lub rozwiązanie zadania dodatkowego w domu.
ETAP 4
Poznajmy się lepiej
Na tym etapie poznasz swojego przyszłego przełożonego. W spotkaniu często uczestniczy również pracownik HR. Dla Ciebie to szansa na zadanie pytań dotyczących szczegółów stanowiska, a dla nas na zweryfikowanie Twojej wiedzy i kompetencji.
ETAP 5
Witaj w ING!
Pozytywne przejście wszystkich etap to moment, w którym osoba prowadząca rekrutację skontaktuje się z Tobą, złoży Ci ofertę zatrudnienia i zaprosi do współpracy z ING.