Dane kontaktowe

igus Sp. z o.o.

Działkowa 121 C
02-234 Warszawa

NIP: 1132195805

Kim jesteśmy

Jesteśmy rodzinnym przedsiębiorstwem z siedzibą główną w Kolonii w Niemczech. igus powstał w 1964 r w podwójnym garażu Guntera i Margaret Blase. Obecnie mamy swoje oddziały w 35 krajach i zatrudniamy ponad 3 000 pracowników na całym świecie. W Polsce działamy od 1997 roku i cały czas prężnie się rozwijamy. Obecnie zatrudniamy ponad 100 osób. Jesteśmy światowym liderem w produkcji systemów prowadzenia przewodów i polimerowych łożysk ślizgowych. Mamy największe w swojej branży laboratoria badań i fabryki. Dzięki nim możemy w bardzo krótkim czasie zaoferować Klientom innowacyjne i dostosowane do ich potrzeb produkty i rozwiązania.

Pracowników traktujemy jak nasz największy kapitał i główne źródło sukcesów w Polsce i na świecie. Bardzo dynamicznie się rozwijamy i inwestujemy w naszych pracowników.

Model zarządzania oraz sama struktura firmy igus Polska funkcjonuje i rozwija się od 2008 roku. Jest realizowany poprzez inwestycje w szkolenia i ciągłe poznawanie potencjału tkwiącego w sile zespołu. Dzięki podejmowaniu przez pracowników coraz to nowych inicjatyw, wspieranych przez Managerów, z małej, kilkuosobowej firmy handlowej w roku 2008 spółka rozwinęła się do ponad 100 osobowej organizacji produkcyjno-handlowo-inżynieryjnej. Już od ponad 30 lat w igus’ach na całym świecie działamy na zasadzie „układu solarnego”. W centrum naszego wszechświata znajduje się Klient, a wokół niego krążymy my wszyscy, czyli pracownicy. To właśnie Klienci dostarczają nam pracę, pieniądze i nowe idee, które każdego dnia napędzają nas do działania. Taka organizacja pracy sprzyja większemu zaangażowaniu pracowników i poczuciu sprawczości, co przekłada się na satysfakcję z pracy i odpowiedzialność za wykonywaną pracę. Nierzadko zdarza się, że z Klientem pracownicy wymyślają i wdrażają nowe rozwiązania czy produkty (w portfolio firmy jest ponad 100 tys. produktów). Wszyscy pracownicy firmy wyznają motto: „Yes we can!” – nie ma dla nich rzeczy niemożliwych i potrafią bardzo indywidualnie podchodzić do rozwiązania każdej kwestii. Szybkość i jakość działania jest dla nas bardzo ważna. Określone w firmie zasady są dla nas wyłącznie drogowskazem prowadzącym do najefektywniejszego wykonania swoich zadań i realizacji projektów.

 

JAK TO WYGLĄDA NA CO DZIEŃ...

… CZYLI JAK PRACUJEMY, JAKIE MAMY OBYCZAJE:

  • Pracujemy w godzinach 8:00 – 16:00 (produkcja 2 - zmianowo 6:00-14:00, 14:00-22:00),
  • Mówimy sobie po imieniu,
  • Pomagamy sobie - dzielimy się wiedzą i doświadczeniem,
  • Razem pracujemy i razem bawimy się na spotkaniach integracyjnych i innych wyjściach firmowych,
  • Gramy w piłkę nożną w Legia Business Cup,
  • Dobro innych jest dla nas niezwykle istotne, dlatego firma umożliwia nam udział w projektach CSR- np. pomagamy zwierzakom w schroniskach,
  • Lubimy spędzać wolny czas razem - bierzemy udział w wydarzeniach inicjowanych przez naszych kolegów i koleżanki z pracy,
  • Każdy pracownik może śmiało porozmawiać z Dyrektorem Zarządzającym, który na co dzień pracuje razem z nami w biurze,
  • Każdy nowy pracownik ma opiekuna/buddiego – kolegę z zespołu, który oprowadzi go po biurze, przedstawi Cię kolegom i odpowie na każde pytanie,
  • Każdy nowy pracownik otrzymuje swój spersonalizowany harmonogram szkoleń wdrożeniowych do firmy,
  • W piątek mamy tzw. „casual Friday”, więc jeżeli nie mamy umówionych spotkań z Klientami, to możemy przyjść do pracy w mniej formalnym stroju,
  • Organizujemy konkursy i loterie pracownicze z nagrodami.

NASZE WARTOŚCI

Najnowsze oferty pracy

zobacz wszystkie oferty pracy (5)