Dane kontaktowe

TUiR WARTA S.A. / TUnŻ WARTA S.A.

Chmielna 85/87
00-805 Warszawa
mazowieckie, Polska

Procesy rekrutacyjne prowadzimy w Warcie przez cały rok w zależności od potrzeb poszczególnych działów naszej firmy.

Proces rekrutacji składa się z kilku etapów. Jest prowadzony z udziałem Zespołu Rekrutacji i Ocen oraz menedżerów jednostki, do której poszukujemy pracownika.

ETAP 1

Ogłoszenie

Rekrutację zaczynamy od publikacji ogłoszenia z informacjami na temat stanowiska, na które aktualnie poszukujemy osoby. Ogłoszenie zamieszczamy na naszej stronie www.warta.pl/kariera w zakładce Aktualne oferty pracy, jak i na portalach pracy.

Jeśli zainteresuje Cię nasze ogłoszenie, będziesz mógł na nie odpowiedzieć poprzez przycisk Aplikuj i wypełnienie formularza rekrutacyjnego. Twoja aplikacja trafi wówczas do naszego systemu elektronicznego.

ETAP 2

Selekcja aplikacji

Informacje zawarte w Twoim CV i formularzu aplikacyjnym zostaną przeanalizowane przez Rekrutera pod kątem zgodności z wymaganiami stanowiska, o które się ubiegasz. Jeżeli Twoja kandydatura zostanie zakwalifikowana, skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy do kolejnego etapu.

ETAP 3

Spotkania rekrutacyjne

W ramach procesu rekrutacji zaprosimy Cię na co najmniej jedno spotkanie w naszej centrali w Warszawie lub siedzibie jednostki terenowej. Podczas spotkania zapytamy Cię o Twoje doświadczenie, ścieżkę kariery i kompetencje. Będziemy chcieli dowiedzieć się, co Cię motywuje i jakie masz oczekiwania wobec stanowiska i pracodawcy. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania, opowiemy o zakresie obowiązków, specyfice pracy i firmie.

Jeżeli tego będzie wymagała specyfika stanowiska, możemy zaprosić Cię do udziału w Assessment Center lub do wypełnienia testów analitycznych czy kwestionariusza preferowanych stylów zachowań. Być może poprosimy o wykonania zadania typu business case w pracy.

ETAP 4

Wybór finalnego kandydata i złożenie oferty

Na podstawie zebranych informacji przyszły bezpośredni przełożony, we współpracy z Rekruterem, dokona wyboru kandydata, który najpełniej wpisuje się w profil stanowiska, najlepiej pasuje do zespołu i firmy. 

Jeżeli będziesz to Ty, menedżer skontaktuje się z Tobą, żeby złożyć ofertę pracy. Jeżeli wybrany zostanie inny kandydat, po zakończeniu procesu otrzymasz informację o decyzji dotyczącej Twojej kandydatury