ETAP 1
Ogłoszenie
Rekrutację zaczynamy od publikacji ogłoszenia z informacjami na temat stanowiska, na które aktualnie poszukujemy osoby. Ogłoszenie zamieszczamy na naszej stronie www.warta.pl/kariera w zakładce Aktualne oferty pracy, jak i na portalach pracy.
Jeśli zainteresuje Cię nasze ogłoszenie, możesz odpowiedzieć na nie poprzez przycisk Aplikuj, a następnie wypełnienie formularza. Twoja aplikacja trafi wówczas do naszego systemu elektronicznego.
ETAP 2
Selekcja aplikacji
Informacje zawarte w Twoim CV i formularzu aplikacyjnym zostaną przeanalizowane przez Rekrutera pod kątem zgodności z wymaganiami stanowiska, o które się ubiegasz. Jeżeli Twoja kandydatura zostanie zakwalifikowana, skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy do kolejnego etapu.
ETAP 3
Spotkania rekrutacyjne
W trosce o bezpieczeństwo oraz komfort naszych kandydatów, obecnie spotkania odbywają się najczęściej w formie on-line. Dokładamy wszelkich starań, aby nie odbiegały one od spotkań w naszej warszawskiej centrali, czy jednostkach terenowych. Rozmowy rekrutacyjne prowadzimy we współpracy z naszymi menedżerami, którzy doskonale znają swoje obszary i z chęcią odpowiedzą na pytania dotyczące specyfiki pracy i zadań na danym stanowisku. W trakcie spotkania będziemy chcieli poznać Twoje doświadczenia zawodowe, przebieg kariery oraz kompetencje. Ważne są dla nas również Twoje oczekiwania wobec stanowiska oraz elementy, które motywują Cię do pracy. Być może zaprosimy Cię także do wykonania testów analitycznych, zadania typu business case czy do udziału w Assessment Center.
ETAP 4
Wybór finalnego kandydata i złożenie oferty
Na podstawie zebranych informacji przyszły bezpośredni przełożony, we współpracy z Rekruterem, dokona wyboru kandydata, który najpełniej wpisuje się w profil stanowiska, najlepiej pasuje do zespołu i firmy.
Jeżeli będziesz to Ty, menedżer skontaktuje się z Tobą, żeby złożyć ofertę pracy. Jeżeli wybrany zostanie inny kandydat, po zakończeniu procesu otrzymasz informację o decyzji dotyczącej Twojej kandydatury.