ETAP 1
Wyślij aplikację
Odpowiedziałeś już na konkretne ogłoszenie? Tak szybko, jak to możliwe, zapoznamy się z Twoim profilem.
Jak się wyróżnić? W swojej aplikacji skup się na najważniejszych doświadczeniach i kompetencjach wymaganych na stanowisku.
ETAP 2
Porozmawiaj z nami
Rekruter skontaktuje się z Tobą, żeby omówić szczegóły oferty i chwilę porozmawiać. Może też od razu zaprosić Cię na spotkanie w biurze. Chcielibyśmy Cię poznać i dowiedzieć się na czym Ci zależy. Dbamy o to, żeby znaleźć dla Ciebie miejsce, które pozwoli Ci na samorealizację i w którym będziesz czuł się dobrze.
ETAP 3
Weź udział w zadaniach lub testach
Jeżeli wymaga tego stanowisko, na które aplikujesz, to poprosimy Cię o wzięcie udziału w zadaniach i testach rekrutacyjnych. To dla nas szansa, żeby dowiedzieć się w jaki sposób myślisz i wykorzystujesz swoją wiedzę.
ETAP 4
Przyjmij ofertę
Zostałeś wybrany? Gratulujemy!
Otrzymasz od nas szczegółową propozycję współpracy: zadania, warunki umowy, wynagrodzenia. Wystarczy ją przyjąć i dołączysz do naszego zespołu.