Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

Grupa Muszkieterów

św. Mikołaja 5
62-080 Swadzim
wielkopolskie, Polska

muszkieterowie.pl

NIP: 7780000892

ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA

Działalność prospołeczna wpisana jest na stałe w strategię realizowaną przez Grupę Muszkieterów, dlatego wstępując do zrzeszenia, nowy przedsiębiorca deklaruje chęć niesienia pomocy potrzebującym i wspierania lokalnej społeczności. Znajomość ludzi, wśród których żyją i pracują, pozwala Muszkieterom – właścicielom supermarketów Intermarché i Bricomarché – odpowiadać na potrzeby swoich „sąsiadów” oraz wspierać ich w trudnych momentach życiowych.

  • Muszkieterowie dla Polek – celem tej kampanii edukacyjnej z zakresu promocji zdrowia jest zachęcenie kobiet, w szczególności z niewielkich miejscowości, do profilaktyki raka piersi – regularnych konsultacji specjalistycznych oraz samobadania się. Polki mają również okazję do skorzystania z bezpłatnej mammografii. Badania można wykonać w podstawionych mammobusach przed supermarketami Intermarché oraz Bricomarché. W ciągu 11 lat trwania kampanii zbadanych zostało około 60 tys. kobiet.
     
  • W roku 2002 polscy Muszkieterowie, idąc za przykładem swoich francuskich kolegów, powołali do życia Fundację Muszkieterów, której jedną z podstawowych zasad jest wspieranie idei Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Fundacja Muszkieterów podejmuje liczne inicjatywy dobroczynne i akcje społeczne w miejscowościach, w których działają sklepy Intermarché i Bricomarché.
     
  • Place Zabaw Muszkieterów – od 2008 roku celem kampanii Fundacji Muszkieterów jest stworzenie bezpiecznych, nowoczesnych i kolorowych placów zabaw, których w Polsce wciąż brakuje. Muszkieterowie pokrywają koszty zakupu oraz montażu zestawów zabawowych dla każdego z placów zabaw. Akcja prowadzona jest przy wsparciu władz lokalnych, które wyznaczają i przygotowują teren, na którym budowane są place zabaw. Od początku kampanii Muszkieterowie ufundowali 138 placów zabaw, których łączny koszt wyniósł prawie 4 000 000 złotych.
     
  • Współpraca z bankami żywności  Sieć supermarketów spożywczych Intermarché regularnie bierze udział w ogólnopolskich akcjach zbiórki żywności w ramach współpracy z polskimi Bankami Żywności. W wybranych sklepach Intermarché wolontariusze kampanii przyjmują produkty żywnościowe na posiłki dla dzieci z rodzin w trudnej sytuacji życiowej. Efektem zbiórki prowadzonej w 2018 roku pod hasłem „Podaruj potrzebującym jedzenie na świąteczny stół”, klienci sklepów Intermarché przekazali blisko 8,4 tony żywności.