Amplifi – eksperci z tej spółki to negocjatorzy wyspecjalizowani w branży mediowej. Realizują niestandardowe projekty komunikacyjne i opowiadają za warunki współpracy z właścicielami mediów na polskim rynku.
Amnet – to agencja specjalizująca się w rozwiązaniach opartych o programmatic buying.
Carat Polska – dom mediowy, którego eksperci odpowiadają za strategię, planowanie i zakup mediów dla m.in. takich klientów jak Mastercard, Aldi, Microsoft, Philips czy Pyszne.pl.
dentsu Polska – w ramach dentsu Polska pracują działy wspierające biznes całej Grupy. Zatrudniamy ekspertów z zakresu HR, finansów, administracji, marketingu i komunikacji, prawa czy bezpieczeństwa IT.
iProspect Polska – agencja specjalizuje się w performance marketingu. W jej polskim oddziale pracuje ponad 130 specjalistów z zakresu marketingu online.
Dentsu X – to zintegrowana sieć agencji oferująca najlepsze w swojej klasie usługi planowania komunikacji i mediów, tworzenia treści, technologii, znajomości danych i zachowania konsumentów. DentsuX pomaga markom wypracować zintegrowane i spersonalizowane rozwiązania marketingowe, aby ich głos był słyszalny na rynku oraz wychodzące naprzeciw szybko zmieniających się wymagań konsumentów.
Isobar jedna z najbardziej kreatywnych agencji zintegrowanych w Polsce. Oferuje usługi online i offline, Big Ideas, różnorodne platformy i formaty komunikacyjne. Obsługuje klientów na międzynarodowych rynkach.
Vizeum Polska – dom mediowy wyspecjalizowany w łączeniu komunikacji offline i online. Realizuje projekty z zakresu strategii mediowych, planowania i zakupu mediów, a także komunikacji w social media. Pracuje m.in. dla: Ferrero, Burger King, Dior, Pandora czy Grupa Cyfrowy Polsat.
Propeller Film - to dom produkcyjny /studio filmowe działające na rynku filmowej produkcji reklamowej i telewizyjnej oraz produkcji fotograficznej. Pracuje m.in. dla Skoda, Lotto, Mastercard.
The Story Lab - zajmuje się produkcją i dystrybucją formatów telewizyjnych, filmów oraz contentu video. Jednocześnie oferuje reklamodawcom strategiczne rozwiązania w zakresie promocji i partnerstw w ramach kreowanych przez siebie formatów. Komórka działa na szesnastu rynkach świata, w tym w: Londynie, Los Angeles, Szanghaju, Moskwie, Paryżu, Madrycie czy Bombaju. W 2019 roku globalnie TSL był koproducentem filmowej superprodukcji „Alita: Battle Angel”, a w Polsce – wielokrotnie nagradzanych filmów kinowych „Ukryta gra” oraz „Pan T.”
Red8 – w skład grupy wchodzą agencje specjalizujące się w obszarze strategii i obsługi Klienta BTL, ATL, digital. Agencje mają w portfolio m.in. współpracę z klientami takimi jak Santander Bank, Tarczyński, Nestle, Carlsberg czy Semilac.