Dane kontaktowe

Grupa COFACE

Al. Jerozolimskie 142 A
02-305 Warszawa
mazowieckie, Polska

NIP: 5260300807

POZNAJ NAS

Coface to nowoczesna, międzynarodowa instytucja finansowa. Specjalizuje się w zarządzaniu ryzykiem, świadcząc usługi ubezpieczenia należności, faktoringu, informacji gospodarczej i windykacji B2B. Dla naszych Klientów, wybór Coface oznacza uzyskanie przewagi w podejmowaniu właściwych decyzji i zwiększenie szans na sukces, dzięki jak najszybszemu zastosowaniu ochrony przed ryzykiem handlowym nieodłącznym w ich biznesie na rynkach krajowych i eksportowych.

Dzięki ponad 70-letniemu doświadczeniu w branży i codziennemu zaangażowaniu w ocenę ryzyka, zespół 4100 ekspertów Coface obsługujących około 50 000 firm, doskonale czuje puls światowej gospodarki. Mając udział w budowaniu silnych firm przyczyniamy się do sprawnego funkcjonowania gospodarki. Dlatego hasłem Coface jest FOR TRADE.

Naszą ambicją jest stać się najbardziej dynamicznym globalnym partnerem w zarządzaniu należnościami, który najlepiej spełnia oczekiwania klientów.

NASZE WARTOŚCI

  1. Orientacja na klienta
    Jesteśmy oddani naszym klientom, traktujemy Ich jak partnerów. Zorientowanie na klienta to wartość wspólna dla wszystkich pracowników Coface, niezależnie od ich roli. Monitorując ryzyko pozwalamy klientom zaoszczędzić czas i pieniądze.
    Nasi eksperci i analitycy monitorują kondycję przedsiębiorców, dzięki czemu nasi klienci mogą podejmować właściwe decyzje z dużym wyprzedzeniem.
    Ci z nas, którzy pełnią funkcje wspierające i mają klientów wewnętrznych, kierują się tym samym, zorientowanym na klienta podejściem.
  2. Kompetencje
    Nasza fachowa wiedza definiuje nas i zapewnia nam pozycję światowej klasy specjalistów.
    Ponad 70 lat doświadczenia w ubezpieczeniu należności i zarządzaniu ryzykiem stanowi filar fachowej wiedzy Coface.
    Wiedza ta jest pogłębiana przez doskonale znającą warunki biznesu społeczność: 4100 ekspertów w 100 krajach, świadczących usługi na rzecz 50 000 przedsiębiorstw.
  3. Współpraca 
    Współpraca jest sercem naszej organizacji. Bliska współpraca to wartość nadrzędna, a także warunek powodzenia naszej działalności.
    W Coface łączymy orientację w relacjach wraz z wyczuciem zmieniającej się gospodarki: to nadaje kształt naszym relacjom z klientami – wewnętrznymi oraz zewnętrznymi.
    Ponad wszystko cenimy sobie relacje oparte na dzieleniu się i wzajemnym słuchaniu oraz budowaniu silnego partnerstwa.
  4. Odpowiedzialność i odwaga 
    Odpowiedzialność i odwaga są cechami, którymi charakteryzuje się każdy z pracowników, bo każda sytuacja, z którą zwraca się do nas klient, jest inna.
    W nieustannie zmieniającej się gospodarce nasi eksperci są kompasem wskazującym drogę klientom na całym świecie.

PRZYJAZNA ORGANIZACJA

Rozwijanie kompetencji

Nowi pracownicy przechodzą szkolenie „Start w Firmie”, podczas którego poznają historię i strategię firmy oraz funkcjonujące procedury. Uzyskują także wiedzę na temat wszystkich produktów oraz procesów operacyjnych w czterech liniach biznesowych Coface. W dalszym etapie, w zależności od potrzeb, zapewniamy specjalistyczne szkolenia podnoszące kwalifikacje pracowników.

Przyjazna kultura organizacji

Przestrzegamy zasad kodeksu etycznego, którego ważnym elementem jest równość płci i wzajemny szacunek. Jesteśmy grupą ludzi w różnym wieku, o różnym wykształceniu czy pochodzeniu. Wszyscy jednak podzielamy podobne wartości i to nas jednoczy.

Możliwość kariery w strukturach Coface

Rozumiemy potrzeby podejmowania nowych wyzwań przez naszych pracowników. W związku z tym oferujemy im możliwość rozwijania kariery w każdej z czterech spółek należących do grupy Coface w Polsce, w różnych liniach biznesowych, a także w naszych Oddziałach na świecie.

MOŻLIWOŚCI ROZWOJU

Stale podnosimy kwalifikacje i doskonalimy umiejętności naszych Pracowników. Dla wszystkich Pracowników organizujemy szkolenia zależne od potrzeb wynikających z pracowniczej oceny rocznej. Pracownicy angażowani są także w różnego rodzaju projekty cross-funkcyjne, dzięki czemu każdy proces jest lepiej rozumiany, komunikacja skuteczniejsza, a współpraca efektywniejsza. Oferujemy:

  • szkolenia i kursy
  • realne możliwości awansu
  • udział w ciekawych projektach również międzynarodowych
  • wpływ na funkcjonowanie firmy

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA

W Grupie Coface wiemy, że komunikacja wewnętrzna to klucz do efektywnego działania przedsiębiorstwa, dlatego chcemy być w stałym kontakcie z naszymi Pracownikami. Organizujemy kwartalne spotkania wszystkich Pracowników z Prezesem firmy, których celem jest przedstawienie strategii, aktualnych wyników firmy czy planów na najbliższą przyszłość. Wydajemy cykliczne newslettery, w których informujemy o bieżących wydarzeniach i zmianach  w firmie. Z chęcią również słuchamy wszystkich opinii oraz sugestii.

KULTURA ORGANIZACYJNA

Aby zwiększyć moc dialogu w organizacji, firma wdrożyła coroczne badanie zaangażowania pracowników (MyVoice). Badanie to ma charakter globalny i jest przeprowadzane w całej Grupie Coface.

Najnowsze oferty pracy

zobacz wszystkie oferty pracy (3)