ETAP 1
Aplikowanie i selekcja dokumentów
Spośród nadesłanych aplikacji wybieramy te, które najlepiej spełniają kryteria. Kierujemy się zarówno kwalifikacjami i doświadczeniem, jak i poprawnością aplikacji i tym czymś… co czyni Twoje CV nietuzinkowe.
ETAP 2
Rozmowa telefoniczna
Rozmowy telefoniczne pozwalają nam na weryfikację kluczowych kompetencji, a Kandydatom umożliwiają pogłębienie wiedzy na temat danego stanowiska pracy.
ETAP 3
Spotkania rekrutacyjne lub Asessment Center
To kluczowy etap rekrutacji. Staramy się tworzyć przyjazne środowisko, które już na tym etapie pomoże Kandydatom zapoznać się naszymi standardami pracy. Chcemy poznać dotychczasowe doświadczenie zawodowe Kandydatów, a także skupić się na prezentowanej postawie.
ETAP 4
Informacja zwrotna
Każdy uczestnik etapu 3, niezależnie od wyniku rekrutacji, otrzymuje bezpośrednią informację zwrotną od pracownika działu rekrutacji i rozwoju GEODIS. Wierzymy, że przekazane informacje mogą stanowić przydatne wskazówki na przyszłość.
ETAP 5
„Smart Start”
„Smart Start” to kompleksowy program wdrożenia dla nowych pracowników, który umożliwia poznanie organizacji oraz specyfiki danego stanowiska, a także wymianę doświadczeń i spostrzeżeń pomiędzy nowoprzyjętymi pracownikami i ich doświadczonymi kolegami.
Nowi pracownicy terminali objęci są dedykowanym programem wdrożeniowym opracowanym przez swoich współpracowników.