Dane kontaktowe

Frisco SA

Omulewska 27
04-128 Warszawa

NIP: 1132847981

O FRISCO

Kiedy w 2006 powstawał supermarket online Frisco.pl, nikt w Polsce nie myślał jeszcze o robieniu zakupów spożywczych przez Internet.  Historia marki pokazała jednak, że nowoczesna i wygodna alternatywa dla zakupów w sklepach stacjonarnych była strzałem w dziesiątkę. Frisco.pl to obecnie największy supermarket internetowy w Polsce i lider warszawskiego rynku e-grocery, którego baza aktywnych klientów odpowiada już liczbie klientów 7 hipermarketów stacjonarnych.

Wierzymy, że właściwy wybór produktów to przejaw troski o najbliższych i ich zdrowie, dlatego w doborze asortymentu zawsze kierujemy się filozofią „jak dla siebie” co oznacza, że wprowadzamy do sklepu tylko te produkty, które sami kupilibyśmy dla siebie i swojej rodziny.

Frisco.pl to zakupy, które można robić szybciej, sprawniej, a nawet przyjemniej, nie tracąc możliwości wybierania, poszukiwania promocji, niskich cen, wysokiej jakości i pewności, że dostajemy to, co najlepsze i świeże. Naszym klientom dajemy możliwość zaoszczędzenia czasu oraz zrobienia kompleksowych zakupów, które zostaną dostarczone prosto do kuchni na wybraną przez nich godzinę, bez wychodzenia z domu.

Dzięki Frisco.pl nasi klienci zyskują czas na to, co dla nich naprawdę ważne.  Jesteśmy dumni, że każdego dnia pomagamy czynić tysiące domów zdrowym i szczęśliwym miejscem.

CO NAS WYRÓŻNIA?

RÓŻNORODNY ZESPÓŁ

W naszym zespole pracują osoby z najróżniejszych branży. Nie ważne czy chcesz być ekspertem z dziedziny e-commerce, kierowcą, dyrektorem operacji, kierownikiem marki, UX designerem, grafikiem, czy…. opiekunem ziół. U nas każdy znajdzie coś dla siebie! Nasze start-upowe podejście pozwala na realizację wielu pomysłów i wdrażanie własnych, nowatorskich rozwiązań.

BIZNES PRZYSZŁOŚCI

Jako lider warszawskiego rynku jesteśmy głównym motorem napędowym dla całego sektora e-grocery w Polsce – kształtujemy przyszłość rynku e-grocery, wdrażamy innowacyjne rozwiązania, wyznaczamy trendy i dużo inwestujemy. Potencjał rozwoju tego rynku jest ogromny!

UNIKALNY MODEL DZIAŁANIA

Posiadamy własne zaplecze magazynowe z zaawansowanym systemem obsługi zamówień. By zapewnić najwyższą jakość produktów świeżych dostarczamy je dwa razy dziennie prosto od producentów i tego samego dnia trafiają do klientów. Dostawy realizowane są od poniedziałku do niedzieli w określonej przez klienta godzinie. Zamawiamy żywność tylko w takiej ilości, jaką zamówili klienci, dzięki czemu nie generujemy strat.

NOWOCZESNE CENTRUM DYSTRYBUCYJNE

W połowie 2019 roku planujemy otwarcie nowoczesnego centrum dystrybucyjnego, które pozwoli na przynajmniej czterokrotne zwiększenie skali działalności, równoczesne rozwijanie różnych modeli biznesowych oraz zwiększenie elastyczności wszelkich procesów logistycznych.

SKLEP, KTÓRY INTELIGENTNIE DOPASOWUJE SIĘ DO KLIENTA

Dzięki personalizacji komunikatów podkreślamy indywidualny charakter zakupów w sklepie i umożliwiamy jeszcze sprawniejsze i przyjemniejsze dokonywanie ich. Dla naszych ekspertów od marketing automation i user experience jest to nieskończone pole do rozwoju !

INNOWACYJNE PODEJŚCIE DO BIZNESU

Działamy w innowacyjny sposób. Przykładem przełomowych rozwiązań może być integracja Frisco z dietami online takimi jak Vitalia.pl oraz Bediet.pl, a także serwisem kulinarnym Przepisy.pl. Użytkownicy serwisów za pomocą jednego kliknięcia dostają gotowy koszyk ze składnikami potrzebnymi do ich diety lub przygotowania ulubionego dania.

WALCZYMY O LEPSZY ŚWIAT DLA ZWIERZĄT HODOWLANYCH

Jako pierwsza sieć w Polsce wycofaliśmy z oferty jaja z chowu klatkowego. Wspólnie z fundacją Otwarte Klatki chcemy tworzyć lepszy świat dla zwierząt. Bardzo zależy nam na tym, żeby dostępne w naszej ofercie produkty były jak najwyższej jakości, a ich producenci stawiali dobro środowiska na pierwszym miejscu. Od dostawców oczekujemy wysokich standardów zarówno w wymiarze odpowiedzialnej produkcji jak i pozyskiwania zasobów.

PRACA TO NIE WSZYSTKO

Chętnie angażujemy się w akcje charytatywne. Pod koniec 2018 roku zorganizowaliśmy akcję „Kupujesz pomagasz”, w ramach której pomogliśmy potrzebującym z Domu Samotnej Matki i Dziecka Nazaret,  Fundacji Hospicjum Onkologii św. Krzysztofa, Domu Dziecka na Pradze Południe oraz dziesiątkom indywidualnych rodzin.

Najnowsze oferty pracy

zobacz wszystkie oferty pracy (2)