Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

Freudenberg Sealing Technologies Sp. z o.o.

Brzostek 30
63-021 Śnieciska
wielkopolskie, Polska
[email protected]

www.fst.com

NIP: 1180903358

Kim jesteśmy?

Jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu Freudenberg, który na całym świecie zatrudnia ponad 48 000 pracowników.  W Polsce znajdujemy się w Brzostku, 7 km od Środy Wielkopolskiej w kierunku Zaniemyśla. Zajmujemy się produkcją wyrobów gumowych, głównie do branży motoryzacyjnej. Nasze centrum kompetencyjne mieści się we Francji a centrum zarządzające całą dywizją w Stanach Zjednoczonych.  W przyszłości planujemy rozbudowę zakładu i stworzenie nowych miejsc pracy.

Nasze zasady bezpieczeństwa i wartości

ZNACZENIE KLIENTÓW - rozumiemy i spełniamy oczekiwania i zapotrzebowania naszych klientów poprzez zobowiązanie do najlepszej jakości, obsługi i niezawodności.

INNOWACYJNOŚĆ - poprzez ciągłe doskonalenie nieustannie wprowadzamy innowacje, a nasza kultura wspiera i nagradza kreatywność i inicjatywę ze strony wszystkich pracowników.

PRZYWÓDZTWO - przedsiębiorczość jest naszym dziedzictwem, wierzymy w silne przywództwo i promowanie ducha współpracy.

LUDZIE - poprzez liczne akcje personalne oraz program „We all take care” nieustannie poprawiamy warunki pracy.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ - nasza firma zobowiązuje się do ochrony środowiska i odpowiedzialnego rozwoju biznesu. Staramy się organizować akcję na rzecz osób potrzebujących, prowadzić kampanie ekologiczne i promować akcję charytatywne na rzecz naszej lokalnej społeczności. Wierzymy, że razem możemy więcej.

ORIENTACJA NA DŁUGOTERMINOWĄ WSPÓŁPRACĘ - jesteśmy nastawiani na taką współpracę zarówno z pracownikami jak i klientami czy dostawcami.   

TWOJE BEZPIECZEŃSTWO W CENTRUM UWAGI

Bezpieczeństwo pracy, ochrona zdrowia i środowiska to integralna część kultury Freudenberg Sealing Technologies. Nasze wysiłki w ostatnich latach pokazują bardzo dobre wyniki; liczba wypadków przy pracy i dni utraconych z powodu wypadków drastycznie spadła. To zasługa wszystkich naszych pracowników.

Ale nie chodzi o liczby i statystyki. Chodzi o Ciebie, Twoje bezpieczeństwo, Twoje zdrowie. Każdy wypadek to o jeden wypadek za dużo. Naszym celem jest zminimalizowanie ich liczby. Nie wolno nam odpuszczać, musimy stale minimalizować zagrożenia. Dążymy do doskonałości po to aby zapewnić Ci bezpieczne warunki pracy. Stoi za tym przekonanie, że każdego wypadku można uniknąć. Dlatego stworzyliśmy kampanię „Safety Boost”, która obejmuje dogłębną identyfikację i ocenę potencjalnych zagrożeń.

Jak wygląda rekrutacja?

Etap pierwszy: wyślij nam swoje CV!

Etap drugi: po wysłaniu aplikacji nasz zespół rekrutacyjny wnikliwie ją przeanalizuje. Jeśli jesteś osobą, której właśnie szukamy nasz rekruter skontaktuje się z Tobą w celu umówienia spotkania. Jesteśmy elastyczni, wspólnie znajdziemy najlepszy termin na odbycie spotkania.

Etap trzeci: rozmowa rekrutacyjna w siedzibie naszej firmy. W trakcie tego wywiadu porozmawiamy z Tobą o twoim doświadczeniu i oczekiwaniach, przedstawimy naszą firmę, warunki pracy i płacy. Niezależnie od wyniku rozmowy możesz liczyć na informację zwrotną.

Etap czwarty: decyzja o zatrudnieniu. Jeśli chcemy abyś dołączyć do naszego zespołu skierujemy Cię na badania wstępne i ustalimy pierwszy dzień pracy.