Dane kontaktowe

FELDER Group Polska Sp. z o.o.

Jana Pawła II 43
44-240 Żory
śląskie, Polska
Telefon: 32 453 14 72
[email protected]

www.felder-group.com/pl-pl

NIP: 6472313531

O firmie

FELDER Group Polska sp. z o.o. działa na rynku polskim już od 15 lat i jest wyłącznym przedstawicielem na terenie naszego kraju renomowanego, austriackiego producenta obrabiarek do drewna FELDER KG. Przedsiębiorstwa szczycącego się ponad 60-letnim doświadczeniem, na wskroś nowoczesnego, a jednocześnie nadal rodzinnego. Należymy do czołówki największych dostawców tego typu obrabiarek w Polsce i osobą związanym z branżą drzewną oferujemy, obok przebogatej palety maszyn stolarskich i narzędzi, pełne wsparcie serwisowe oraz doradztwo z 12 salonów.

Wysoką jakość sprzedawanych produktów wspiera profesjonalny zespół posprzedażowy na terenie całego kraju.

Jak pracujemy?

W naszym zespole pracuje łącznie ok. 100 osób, z czego większą część stanowią doradcy techniczni i serwisanci, którzy na terenie całej Polski służą pomocą i pozostają do dyspozycji klientów. Centrala główna firmy znajduje się w Żorach i tutaj pracuje pozostała część naszego zespołu, która tworzy  dział realizacji zleceń, serwisu, wysyłki, księgowości i marketingu. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

Praca doradcy techniczno-handlowego opiera się na pracy w biurze oraz pracy w terenie. Każdemu zapewniamy gotowy portfel klientów aktywnych na ściśle określonym terenie. Handlowcy otrzymują  samochód służbowy, laptop  i  telefon. Zadaniem ich jest wsparcie klienta we wszystkich kwestiach dotyczących obróbki drewna oraz maszyn i narzędzi. W salonach nie tylko prezentują maszyny  i wyjaśniają techniczne detale, ale również pomagają dobrać odpowiedni model obrabiarki oraz opcje wyposażenia lub znaleźć rozwiązania finansowania. Firma Felder dokłada starań, aby podnosić kwalifikacje i kompetencje doradców technicznych, stąd doświadczony zespół szkoleniowy Felder systematycznie organizuje szkolenia w Polsce i Austrii.

Mobilni serwisanci otrzymują dostawczy samochód ze specjalistycznym sprzętem, tablet oraz telefon. Ich zadaniem jest zapewnić profesjonalną, techniczną obsługę klienta w terenie. W tym polu działania firmie Felder przyświeca ta sama zasada „jak najbliżej klienta”, która gwarantuje szybką reakcję w przypadkach serwisowych. W ramach serwisu klienci otrzymują wsparcie zarówno przy uruchomieniu i ustawieniu parametrów nowych obrabiarek, jak również w przypadku napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Firma Felder wie, że profesjonalność serwisu w głównej mierze zależy od kompetencji i technicznej wiedzy techników serwisu, stąd również w tej dziedzinie duży nacisk kładzie na ustawiczne dokształcanie.

Najnowsze oferty pracy

zobacz wszystkie oferty pracy (10)