W naszym zespole pracuje łącznie ok. 100 osób, z czego większą część stanowią doradcy techniczni i serwisanci, którzy na terenie całej Polski służą pomocą i pozostają do dyspozycji klientów. Centrala główna firmy znajduje się w Żorach i tutaj pracuje pozostała część naszego zespołu, która tworzy dział realizacji zleceń, serwisu, wysyłki, księgowości i marketingu. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Praca doradcy techniczno-handlowego opiera się na pracy w biurze oraz pracy w terenie. Każdemu zapewniamy gotowy portfel klientów aktywnych na ściśle określonym terenie. Handlowcy otrzymują samochód służbowy, laptop i telefon. Zadaniem ich jest wsparcie klienta we wszystkich kwestiach dotyczących obróbki drewna oraz maszyn i narzędzi. W salonach nie tylko prezentują maszyny i wyjaśniają techniczne detale, ale również pomagają dobrać odpowiedni model obrabiarki oraz opcje wyposażenia lub znaleźć rozwiązania finansowania. Firma Felder dokłada starań, aby podnosić kwalifikacje i kompetencje doradców technicznych, stąd doświadczony zespół szkoleniowy Felder systematycznie organizuje szkolenia w Polsce i Austrii.
Mobilni serwisanci otrzymują dostawczy samochód ze specjalistycznym sprzętem, tablet oraz telefon. Ich zadaniem jest zapewnić profesjonalną, techniczną obsługę klienta w terenie. W tym polu działania firmie Felder przyświeca ta sama zasada „jak najbliżej klienta”, która gwarantuje szybką reakcję w przypadkach serwisowych. W ramach serwisu klienci otrzymują wsparcie zarówno przy uruchomieniu i ustawieniu parametrów nowych obrabiarek, jak również w przypadku napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Firma Felder wie, że profesjonalność serwisu w głównej mierze zależy od kompetencji i technicznej wiedzy techników serwisu, stąd również w tej dziedzinie duży nacisk kładzie na ustawiczne dokształcanie.