ETAP 1
Aplikacja
Zapoznaj się z ofertami, które publikujemy na naszym profilu na Pracuj.pl. Jeśli znajdziesz interesującą Cię ofertę i chcesz dołączyć do nas, wyślij aplikację.
ETAP 2
Selekcja aplikacji i rozmowa telefoniczna
Jeśli Twoja aplikacja będzie spełniać nasze oczekiwania, zadzwonimy do Ciebie i umówimy się na krótką rozmowę. Raport z naszej rozmowy przekażemy dalej i wspólnie z managerem działu zdecydujemy, czy zamierzamy Cię zaprosić na spotkanie w siedzibie naszej firmy.
ETAP 3
Spotkanie rekrutacyjne w naszej firmie
Spotkanie z kierownikiem zespołu oraz osobą prowadzącą proces rekrutacyjny będzie okazją, żeby poznać Twój potencjał oraz oczekiwania. Przedstawimy Ci firmę oraz przybliżymy zakres Twoich obowiązków.
ETAP 4
Oferta pracy i informacja zwrotna
Niezależnie od decyzji, jaką podejmiemy poinformujemy Cię o wyniku rekrutacji. Jeżeli udało Ci się przekonać nas, że jesteś odpowiedni kandydatem na to stanowisko, złożymy Ci ofertę pracy i zaprosimy do zawarcia umowy.