Dane kontaktowe

Egis Polska

17 Stycznia 45D
02-146 Warszawa
mazowieckie, Polska

NIP: 1180064159

ETAP 1

Po publikacji ogłoszenia i otrzymaniu aplikacji dokonujemy ich wstępnej selekcji wybierając te, które w największym stopniu odpowiadają naszym potrzebom.
Aktualne ogłoszenia znajdziesz również na stronie firmowej Egis w zakładce z ofertami pracy: https://www.egis.pl/35/pracuj-z-nami/2/rekrutacja/17/aktualne-oferty

ETAP 2

Z wybranymi kandydatami przeprowadzamy krótką rozmowę telefoniczną - bądź przygotowany na to, że spytamy np. o Twoje dotychczasowe doświadczenia, plany zawodowe, znajomość języka obcego czy preferowany termin rozpoczęcia pracy.

ETAP 3

Zapraszamy Cię na pierwsze spotkanie. W przypadku stanowisk związanych  z samodzielną pracą na wyznaczonym terytorium Polski, pierwsza rozmowa odbędzie się z Twoim bezpośrednim przedłożonym - Regionalnym Menedżerem. Druga rozmowa odbywa się w biurze EGIS w Warszawie.

W przypadku stanowisk pracy związanych z pracą stacjonarną w biurze EGIS, zwykle pierwsze spotkanie prowadzi osoba z działu HR i bezpośredni przełożony.  Kolejny etap może przyjąć formę zadań rekrutacyjnych lub również rozmowy.

Zależy nam, aby lepiej poznać Ciebie i Twoje umiejętności. W zależności od stanowiska możesz zostać poproszony o rozwiązanie dodatkowych testów kompetencyjnych, przygotowanie biznesowej prezentacji lub udział w Assessment Center.

ETAP 4

DECYZJA

Po pomyślnym zakończeniu procesu przedstawimy Ci warunki współpracy. Niezależnie od rezultatu otrzymasz od nas informację zwrotną.