ETAP 1
Publikacja ofert pracy
W zakładce na pracuj.pl znajdziesz Nasze ogłoszenia. Wystarczy, że prześlesz swoje CV za pomocą formularza aplikacyjnego. Jeśli chcesz, aby Twoja kandydatura była rozpatrywana także w innych procesach w przyszłości, pamiętaj, aby wyrazić zgodę na przetwarzanie danych do przyszłych rekrutacji.
Publikując ogłoszenia rekrutacyjne, informujemy o aktualnie prowadzonych projektach. Jeśli nie znalazłeś odpowiedniego dla siebie stanowiska, nic straconego! Wyślij CV do naszej bazy danych na przyszłość, aplikując za pośrednictwem linku:
Upewnij się, że dane zawarte w Twoim CV są aktualne!
ETAP 2
Weryfikacja aplikacji
Daj nam czas na przeanalizowanie zgłoszeń i wybranie kandydatów najbardziej odpowiednich do danego projektu rekrutacyjnego. Będziemy kontaktować się telefonicznie z wybranymi osobami w celu przeprowadzenia krótkiej rozmowy. W jej trakcie mogą pojawić się pytania o motywację, zainteresowanie pracą w E100, poszukiwane na rynku pracy zadania i obszary idealne dla Ciebie.
ETAP 3
Rozmowa rekrutacyjna
Chcemy Cię lepiej poznać i przedstawić Ci jeszcze więcej informacji o nas. Taki jest cel pierwszej rozmowy rekrutacyjnej. W zależności od rodzaju stanowiska rekrutacja może składać się z kilku elementów:
- rozmowa rekrutacyjna z Działem HR,
- rozmowa rekrutacyjna z Managerem Działu,
- testy i zadania rekrutacyjne: testy pisemne i ustne, próbki pracy, prezentacja, case study.
ETAP 4
Podsumowanie i proces decyzyjny
Wybór odpowiedniego kandydata i zatwierdzenie oferty pracy.
ETAP 5
Informacja zwrotna
Po zakończonym procesie rekrutacji udzielamy informacji zwrotnej.