Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

Dräger Polska Sp. z o.o.

ul. Posag 7 Panien 1
02-495 Warszawa
mazowieckie, Polska

www.draeger.com

NIP: 5540232610

Technologia firmy Dräger jest stosowana na całym świecie.

Działamy w około 50 krajach, posiadając własne spółki handlowe i serwisowe działające na rzecz naszych klientów. Dlaczego Dräger?

Dräger to firma z Techniką dla życia w swoim DNA– zatrudniająca ponad 15 000 pracowników.
Bez ich entuzjazmu, odwagi i osobowości nie bylibyśmy w miejscu, w którym jesteśmy dzisiaj: światowego lidera w technologii medycznej i bezpieczeństwa.
Wiemy, jak ważny dla naszej firmy jest każdy pracownik. Dlatego pracujemy nad poprawą jakości ich życia.

Nasze produkty, nasze rynki

Jako międzynarodowy lider w technologii medycznej i bezpieczeństwa opracowujemy innowacyjne urządzenia, oprogramowanie, usługi i rozwiązania, którym ufają ludzie na całym świecie. Wszędzie, gdzie używane są produkty Dräger, chodzi o najważniejszą rzecz, ŻYCIE.

Cel, dla którego warto pracować

Każde życie jest wyjątkowe. Ochrona, wsparcie i ratowanie życia: to właśnie robimy w firmie Dräger – każdego dnia.

Dlatego jesteśmy zainteresowani Tobą, jeśli szukasz pracy w organizacji, która realizuje misję ochrony, podtrzymywania i ratowania życia ludzkiego, to zachęcamy do aplikowania.

Proces aplikacji i rozmowy kwalifikacyjnej

Jeśli zainteresował Cię profil działalności naszej Firmy i chcesz dowiedzieć się więcej o procesie pracy w firmie Dräger, odpowiedz na nasze ogłoszenie.

Nasz zespół rekrutacyjny chętnie przeczyta Twoją aplikację, która następnie trafi do rekrutującego kierownika. Po jego akceptacji kandydaci są umawiani na spotkanie on-line lub bezpośrednio w biurze. W procesie spotkasz się zarówno z przedstawicielem działu HR jak i potencjalnym przyszłym przełożonym, którzy przekażą Ci wiele informacji na swój temat jak i na temat naszej organizacji.

Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania Po podjęciu wspólnej decyzji i podpisaniu umowy, planujemy szczegółowo proces On-Boardingu, w celu zapewnienia komfortowego wejścia w naszą organizacje.

Benefity. Dlaczego warto do nas dołączyć?

Gwarantujemy nowoczesne narzędzia pracy.

Umożliwiamy Twój rozwój zawodowy. W każdej chwili możesz liczyć na informację zwrotną na temat Twojej pracy od bezpośredniego przełożonego i współpracowników. Raz w roku spotykasz się na rozmowie rocznej, AFM (Annual Feedback Meeting) z bezpośrednim przełożonym, podczas której przy podsumowaniu kompetencji i rezultatów pracy planujecie Twój dalszy rozwój. W celu skoordynowania aktywności szkoleniowych korzystamy z platformy on-line „TCmanager” w której w oparciu o indywidualny profil masz możliwość realizowania specjalistycznych szkoleń. W przypadku chęci rozwoju osobistego możesz skorzystać z platformy Linked in Learning. Organizujemy szereg szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych, zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami.

Zapewniamy prywatną opiekę zdrowotną Allianz prestige VIP plus w ramach której masz dostęp do specjalistów w całej Polsce.

Każdy nowy pracownik wie o zaplanowanym dla niego indywidualnie procesie On-Boarding, który rozpoczyna się kilkoma dniami pracy w Katowicach w ramach których otrzymuje nowoczesne narzędzia, jest szkolony m.in. z zakresu Compliance, RODO, HR, Quality, pakietu procedur i zakresu obowiązków na swoim stanowisku. Po zakończonym procesie wdrożenia każdy pracownik ma zapewnione wsparcie w swoim obszarze obowiązków.

Posiadamy atrakcyjny system premiowy i dodatkowe programy motywacyjne, z których mogą korzystać nasi pracownicy.

Najnowsze oferty pracy

zobacz wszystkie oferty pracy (6)