ETAP 1
Specjalista z Działu HR przeanalizuje Twoją aplikację pod kątem zgodności z oczekiwaniami na danych stanowisku.
ETAP 2
Zostaniesz zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną w trakcie, której będziesz mieć możliwość zaprezentować swoją osobę oraz opowiedzieć o dotychczasowym doświadczeniu zawodowym. Dowiesz się również jak pracujemy oraz poznasz nasze benefity.
ETAP 3
Zostaniesz zaproszony do wykonania testów rekrutacyjnych dostosowanych do Twojego stanowiska. Po ich wykonaniu będziesz mógł otrzymać raport zwrotny.
ETAP 4
Na tym etapie odbędziesz spotkania z potencjalnym bezpośrednim przełożonym.
ETAP 5
Po podjęciu decyzji skontaktujemy się z Tobą, aby przekazać Ci informację zwrotną.
Z kandydatami, którzy otrzymali pozytywną odpowiedź, w trakcie rozmowy ustalamy warunki współpracy 😊