Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

Centrum Medyczne Enel-Med. S.A.

ul. Słomińskiego 19/524
00-195 Warszawa
mazowieckie, Polska
Telefon: 22 23 07 007
[email protected]

www.enel.pl/kariera

NIP: 5242593360

Proces rekrutacyjny w enel-med dla stanowisk administracyjnych

Jesteśmy członkiem Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji.

Koalicja promuje dobre praktyki w obszarze rekrutacji oraz tworzy standardy w tym zakresie.
Dbamy o pozytywne doświadczenia kandydatów na każdym etapie rekrutacji, poprzez:

  • otwartą komunikację,
  • poufność i bezpieczeństwo Twoich danych,
  • poszanowanie,
  • rzetelność i profesjonalizm z naszej strony,
  • łatwość dostępu do wszystkich niezbędnych informacji na temat procesu rekrutacji,
  • jasność ofert pracy,
  • dzielenie się wiedzą z zakresu dobrych praktyk w dziedzinie rekrutacji.

Drogi Kandydacie chcemy abyś dobrze czuł się podczas całego procesu rekrutacyjnego w enel-med. Dlatego sam proces jest podzielony na kilka etapów, które w maksymalny sposób optymalizują rekrutację. Spotkanie jest dla nas okazją, by lepiej się poznać. Zależy nam na tym, abyś mógł ocenić, czy wartości, podejście do pracy, ale również atmosfera i energia w naszej organizacji są dla Ciebie odpowiednie.

Proces rekrutacji dla "Biznes"

ETAP 1

APLIKACJA

Wyślij swoje CV w odpowiedzi na interesującą Cię rekrutację. Jeżeli nie znajdziesz ogłoszenia dla siebie, na www.enel.pl/kariera/ znajdziesz formularz swobodnej aplikacji. Daj znać, jaki obszar Cię interesuje, a my odezwiemy się, kiedy ruszy odpowiedni proces.

ETAP 2

SELEKCJA

Spośród nadesłanych CV wybieramy te, które najlepiej odpowiadają profilowi stanowiska, na które rekrutujemy i kontaktujemy się z wybranymi osobami, w celu umówienia spotkania.

ETAP 3

SPOTKANIE

Na tym etapie spotkasz się z przedstawicielką Departamentu Personalnego i potencjalnym przełożonym. W zależności od konkretnego modelu w procesie, będzie to albo jedno, albo dwa oddzielne spotkania. Jest to okazja do wzajemnego poznania się i przybliżenia zadań na stanowisku.

ETAP 4

WYNIKI

Kandydatom, którzy pozytywnie przeszli proces rekrutacji, składamy propozycje pracy. Pozostałe osoby otrzymują podziękowanie za udział w rekrutacji i informację o jej zamknięciu.

ETAP 5

ZATRUDNIENIE

Osoby, które przyjęły naszą ofertę, zapraszamy na szkolenie wprowadzające. Proces onboardingu obejmuje zarówno ogólne informacje o działalności firmy, jak i stanowiskowe wprowadzenie w dziale, które koordynuje przełożony.

Proces rekrutacji dla "Stanowiska medyczne nielekarskie i obsługa klienta"

ETAP 1

APLIKACJA

Wyślij swoje CV w odpowiedzi na interesującą Cię rekrutację. Jeżeli nie znajdziesz ogłoszenia dla siebie, na www.enel.pl/kariera/ znajdziesz formularz swobodnej aplikacji. Daj znać, jaki obszar Cię interesuje, a my odezwiemy się, kiedy ruszy odpowiedni proces.

ETAP 2

SELEKCJA

Spośród nadesłanych CV wybieramy te, które najlepiej odpowiadają profilowi stanowiska, na które rekrutujemy i kontaktujemy się z wybranymi osobami, w celu umówienia spotkania.

ETAP 3

SPOTKANIE

Koordynator merytoryczny odpowiedzialny za dany obszar w oddziale, zaprosi Cię na spotkanie na miejscu, podczas którego poznacie się i omówicie założenia danego stanowiska.

ETAP 4

WYNIKI

Kandydatom, którzy pozytywnie przeszli proces rekrutacji, składamy propozycje.

ETAP 5

ZATRUDNIENIE

Osoby, które przyjęły naszą ofertę, zapraszamy na szkolenie wprowadzające. Proces onboardingu obejmuje zarówno ogólne informacje o działalności firmy, jak i stanowiskowe wprowadzenie w oddziale, które koordynuje przełożony. Stanowiska obsługowe rozpoczynają dwutygodniowym szkoleniem z systemu i procedur obsługi.

Proces rekrutacji dla "Lekarze"

ETAP 1

APLIKACJA

Wyślij swoje CV w odpowiedzi na interesującą Cię rekrutację. Jeżeli nie znajdziesz ogłoszenia dla siebie, na www.enel.pl/kariera/ znajdziesz formularz swobodnej aplikacji. Daj znać, jaki obszar Cię interesuje, a my odezwiemy się, kiedy ruszy odpowiedni proces.

ETAP 2

KONTAKT

Po analizie zebranych zgłoszeń, skontaktuje się z Tobą specjalista ds. planowania i organizacji z danego oddziału i zaproponuje termin spotkania z kierownikiem oddziału.

ETAP 3

SPOTKANIE

Podczas rozmowy z kierownikiem omówicie zasady współpracy i jej warunki.

ETAP 4

WERYFIKACJA MERYTORYCZNA

Jeżeli obie strony będą zainteresowane nawiązaniem współpracy, niezbędna będzie weryfikacja merytoryczna. Dokona jej menedżer medyczny oddziału lub inna osoba wyznaczona przez Departament Medyczny.

ETAP 5

WDROŻENIE

Osoby, które przyjęły naszą ofertę, zapraszamy na wdrożenie w oddziale koordynowane przez specjalistę ds. planowania i organizacji. Na tym etapie poznasz procedury i system medyczny pomocny w obsłudze naszych pacjentów.