Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

CEDC International

ul. Bobrowiecka 8
00-728 Warszawa
mazowieckie, Polska

www.cedc.com

NIP: 5260209395

Nasze lokalizacje

ul. Kowanowska 48
64-600 Oborniki
wielkopolskie, Polska

ul. Elewatorska 20
15-620 Białystok
podlaskie, Polska

Wszystkie aktualne rekrutacje znajdują się na stronie pracuj.pl oraz na stronie CEDC w zakładce „Kariera”. Obecnie zatrudniamy ponad 1000 osób w całej Polsce. Proces rekrutacyjny może się różnić w zależności od potrzeb danego działu, zawsze jednak składa się z kilku etapów i obejmuje spotkanie z osobą z Działu HR oraz z potencjalnym bezpośrednim przełożonym. Więcej o procesie rekrutacyjnym przeczytaj na naszej stronie.

ODDZIAŁY, KTÓRE REKRUTUJĄ:

  • Warszawa
  • Poznań
  • Białystok

REKRUTUJEMY DO DZIAŁÓW:

  • Marketing
  • Sprzedaż
  • Knowledge & Reporting
  • Eksport
  • Human Resources
  • Legal
  • Public Relations
  • Finanse
  • IT
  • Logistyka
  • Produkcja

Proces rekrutacji dla Sprzedaż

ETAP 1

Czytamy Twoje CV

Nasze aktualne ogłoszenia rekrutacyjne znajdziesz w zakładce Oferty pracy lub na portalu www.pracuj.pl. Znajdź ofertę odpowiednią dla siebie i prześlij swoją aplikację. Spośród nadesłanych zgłoszeń, wybieramy te, które najpełniej spełniają wymagania określone w ofercie pracy.

ETAP 2

Poznajmy się!

Na początku skontaktujemy się z Tobą telefonicznie. W trakcie krótkiej rozmowy opowiemy o stanowisku i firmie, dopytamy o Twoje oczekiwania oraz doświadczenie.

ETAP 3

Spotkajmy się w terenie

Podczas rozmowy chcemy sprawdzić czy pasujemy do siebie nawzajem. Ważne są dla nas Twoje kompetencje oraz osobowość. Spotkanie prowadzi Regionalny Kierownik Sprzedaży, czasem jest obecna osoba z działu HR. Podczas spotkania możesz zostać poproszony o rozwiązanie krótkiego zadania sprzedażowego. Najlepszych kandydatów rekomendujemy na spotkanie z Regionalnym Dyrektorem Sprzedaży.

ETAP 4

Składamy ofertę

Ostatnia prosta. Jeśli wspólnie uznamy, że chcemy nawiązać współpracę, otrzymasz od nas ofertę pracy. Następnie dołożymy wszelkich starań abyś odpowiednio wdrożył się w nowe obowiązki.

Proces rekrutacji dla Biuro

ETAP 1

Czytamy Twoje CV

Nasze aktualne ogłoszenia rekrutacyjne znajdziesz w zakładce Oferty pracy lub na portalu www.pracuj.pl. Znajdź ofertę odpowiednią dla siebie i prześlij swoją aplikację. Spośród nadesłanych zgłoszeń, wybieramy te, które najpełniej spełniają wymagania określone w ofercie pracy.

ETAP 2

Poznajmy się!

W zależności od stanowiska na które aplikujesz, na początkowym etapie możesz być poproszony o:
- wzięcie udziału w krótkiej rozmowie telefonicznej w celu poznania Twoich doświadczeń i oczekiwań
- wypełnienie testu SHL lub udział w Assessment Centre
Wybranych kandydatów, zapraszamy na rozmowę do biura.

ETAP 3

Spotkajmy się w naszym biurze

Podczas rozmowy chcemy sprawdzić czy pasujemy do siebie nawzajem. Ważne są dla nas Twoje kompetencje, jak również osobowość. W spotkaniu najczęściej uczestniczy przedstawiciel działu HR lub bezpośredni przełożony. W trakcie spotkania opowiadamy o danym stanowisku i dziale oraz o naszej kulturze i tym, co wyróżnia nas na rynku pracy. Na tym etapie możemy poprosić Cię o rozwiązanie case study lub udział w teście związanym ze znajomością narzędzi MS Office.

ETAP 4

Składamy ofertę

Ostatnia prosta. Jeśli wspólnie uznamy, że chcemy nawiązać współpracę, otrzymasz od nas ofertę pracy. Następnie dołożymy wszelkich starań abyś odpowiednio wdrożył się w nowe obowiązki.