Jak wygląda system prowizyjny w Carsmile?
Nasz system prowizyjny jest prosty i przejrzysty. W każdym miesiącu określany jest cel sprzedażowy w postaci liczby aut, którą należy sprzedać. Na ostateczną wysokość prowizji wpływa liczba sprzedanych aut, ich wartość oraz przelicznik zależny od zajmowanego stanowiska i liczby sprzedanych aut.
Czy jest górny limit wypłacanych prowizji?
Nie mamy górnych limitów wypłacanych prowizji, poza tym płacimy za każde sprzedane auto, więc pracując w Carsmile zyskujesz realny wpływ na swoje zarobki.
Jak wygląda jakość bazy?
Działamy na podstawie ciepłych baz. Nasi klienci zgłaszają się do nas w głównej mierze przez naszą stronę internetową, oprócz tego działa infolinia przychodząca oraz specjalny zespół doradców, który odświeża kontakt do klientów z naszej bazy. Dołączając do naszego zespołu, będziesz rozmawiał z klientami, którzy znają naszą firmę i są faktycznie zainteresowani zakupem.
Jaką formę zatrudnienia oferujecie?
Współpracę zaczynamy od szkolenia, oferujemy wówczas umowę zlecenie. Następnie sam wybierasz czy chcesz być zatrudniony na umowę o pracę, zlecenie czy w ramach współpracy B2B.
Jakie cele są stawiane dla nowego pracownika?
Zdajemy sobie sprawę, że każdy potrzebuje czas na wdrożenie, dlatego też przez pierwsze 3 miesiące pracy stawiamy mniejsze cele sprzedażowe. Natomiast szczególnie doceniamy pracowników, którzy ponadprzeciętnie realizują cele sprzedażowe już od pierwszych chwil pracy. W pierwszych miesiącu pracy sprzedając więcej o 1 samochód, niż zakłada cel, awansujesz od razu na wyższe stanowisko.
Można pracować zdalnie?
Tak, istnieje możliwość pracy zdalnej dla doświadczonych pracowników.
Jak wyglądają szkolenia przygotowujące do pracy?
Szkolenie wdrażające do pracy na stanowisku doradcy trwają około 3 tygodni, za udział w szkoleniu otrzymasz wynagrodzenie. Na koniec szkolenia odbywa się egzamin praktyczny, za którego zdanie wypłacimy Ci dodatkową premię. Szkolenie podzielone jest na bloki – najpierw poznasz nasz produkt, standardy obsługi klienta, a następnie w praktyce, pod okiem doświadczonych doradców – mentorów, zobaczysz jak teorię przekłuć w praktykę. Pod okiem mentorów wykonasz również pierwsze połączenia do klientów.
Jak wygląda typowy dzień pracy na stanowisku doradcy?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30. Wyjątkiem są poniedziałki i piątki – w poniedziałki kończymy o 17:30, za to w piątek godzinę wcześniej zaczynamy weekend. Dzień pracy zaczyniesz od odprawy. Następnie przechodzisz do kontaktu z klientami, średni czas rozmów wynosi 1,5 – 2 godz., resztę czasu spędzisz na przygotowaniu ofert i formalnościach.
Jakie są możliwości rozwoju?
Oferujemy możliwość rozwoju w ramach ścieżki awansu na stanowisku doradcy. Co kwartał przy realizacji celów sprzedażowych na odpowiednim poziomie możesz awansować na wyższe stanowisko. Istnieje również opcja awansu w ramach rekrutacji wewnętrznych.
Czy mogę działać w oparciu o własną bazę klientów?
Tak, ponadto za sprzedaż klientowi pochodzącemu z działań własnych oprócz prowizji za sprzedaż otrzymasz dodatek w wysokości 500 zł.
Czy są organizowane konkursy sprzedażowe dla doradców?
Chcemy, żeby praca w Carsmile była ciekawa i rozwijająca dlatego organizujemy liczne konkursy sprzedażowe. Mniejsze, w których możesz wygrać bony sodexo lub allegro oraz większe, w których możesz wygrać auto na własny użytek na miesiąc, wakacje all inclusive za granicę oraz liczne nagrody rzeczowe.
Jaka panuje atmosfera w firmie?
Panuje luźna atmosfera, nie mamy dress codu oraz mówimy sobie po imieniu niezależnie od zajmowanego stanowiska. Również zarząd Carsmile prowadzi politykę otwartych drzwi, do naszych prezesów możesz przyjść z każdą sprawą.