ETAP 1
Jak zaaplikować?
Prześlij swoje CV poprzez przycisk „Aplikuj” zamieszczony pod ofertą pracy.
Jeśli nie znajdziesz interesującego Cię stanowiska, dokumenty aplikacyjne możesz również przesłać na nasz bezpośredni adres mailowy [email protected]
Pamiętaj o umieszczeniu aktualnej klauzuli RODO.
ETAP 2
Weryfikacja aplikacji
Przeanalizujemy informacje zawarte w Twoim CV. Jeśli będą odpowiadały oczekiwaniom na stanowisku, na które prowadzona jest rekrutacja skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.
ETAP 3
Spotkanie
Podczas rozmowy z zespołem rekrutacyjnym będziesz miał/a możliwość zaprezentowania szczegółów dotyczących posiadanej przez Ciebie wiedzy i umiejętności oraz dotychczasowego doświadczenia zawodowego. Odpowiemy również na wszystkie Twoje pytania dotyczące stanowiska.
ETAP 4
Informacja zwrotna
Po spotkaniu skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby przekazać Ci informację o wynikach procesu rekrutacyjnego.
Niezależnie od decyzji zawsze otrzymasz od nas informację zwrotną.
ETAP 5
Zamknięcie procesu rekrutacji
Kandydatom, którzy pomyślnie przejdą proces rekrutacji przedstawimy ofertę pracy.
Gratulujemy i witamy na pokładzie!