Dane kontaktowe

Główna siedziba - Boels Polska Sp. z o.o.

ul. Połczyńska 114 A
01-304 Warszawa
mazowieckie, Polska

www.boelsjobs.pl

NIP: 1070012902

KIM JESTEŚMY?

Jesteśmy firmą z tradycjami. Cenimy sobie współpracę oraz zaangażowanie. Dbamy o dobrą atmosferę w pracy, bo dzięki niej pracuje się lepiej. Cenimy sobie różnorodność i kreatywność. Bo każdy z nas jest inny przez co może wnieść do zespołu wiele nowego i wartościowego.

Jesteśmy międzynarodowym przedsiębiorstwem działającym w sektorze wynajmu maszyn (głównie budowlanych) oraz sprzętu i narzędzi. Nasi klienci to firmy budowlane, przedsiębiorcy oraz klienci indywidualni. Można u nas wynająć min.: koparkę, podnośnik nożycowy, zagęszczarkę a także drobne narzędzia/maszyny jak agregaty prądotwórcze, odkurzacze, wiertarki czy szlifierki. Wybór jest ogromny.

Co więcej, należymy do czołówki europejskiej branży wynajmu. Siedziba główna i centrum usług znajduje się w holenderskim mieście Sittard. Posiadamy obecnie w 12 krajach ponad 370 filii oraz 2700 punktów w różnych europejskich sieciach budowlanych. Swoją działalność zaczęliśmy w Holandii w 1977. Aktualnie jesteśmy obecni min.: w Niemczech, w Austrii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Czechach, Slowacji i we Włoszech. W Polsce działamy od 2009 roku i na chwilę obecną mamy 12 oddziałów, min. w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu, w Gliwicach, Jaworznie i w Czeladzi. W roku 2018 otworzyliśmy nowe oddziały w Łomiankach i w Lublinie.  

KOGO SZUKAMY I CO OFERUJEMY?

Poszukujemy ludzi, którzy chcą z nami dzielić pasję do maszyn, którzy chcą się z nami rozwijać. Jeśli lubisz zmienną, różnorodną pracę i kontakt z klientem, to szukamy właśnie Ciebie! Stanowiska, na które można aplikować to przede wszystkim Mechanik, Doradca Techniczno-Handlowy, Kierownik Oddziału i Przedstawiciel Handlowy. Jeśli jesteś zainteresowany pracą w Boels, oferty pracy znajdziesz na www.boelsjobs.pl. Jeśli aktualnie nie widzisz interesującej Cię oferty pracy, a mimo to chcesz nam wysłać swoje CV, zaaplikuj przez ofertę „Praca w Boels Rental” na www.boelsjobs.pl. Pamiętaj, że wysyłając swoją aplikację w ten sposób, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez okres 12 miesięcy.

Jakie mamy benefity?

  • Opiekę medyczną w Lux Med,
  • Dofinansowanie karty Multisport,
  • 2 dodatkowe bonusy pieniężne, każdy w wysokości 550 zł,
  • Upominki z okazji urodzin Pracownika oraz narodzin dziecka,
  • Zniżka 75% na wynajem maszyn i urządzeń z katalogu firmy,
  • Program „Pracownik Poleca Pracownika”, tj. dodatkowy bonus w wysokości 1000 zł dla pracownika, który poleci nam nowego pracownika,
  • Imprezę Świąteczną dla wszystkich oddziałów.

JAK SIĘ PRACUJE W BOELS?

Jesteśmy dumni z tego, że nasi pracownicy rosną w Boels. Co to znaczy? Większość stanowisk kierowniczych obejmują pracownicy, którzy otrzymali wewnętrzny awans. Bo w Boels pracuje się lepiej!

Zobacz, co mówią nasi pracownicy:

Mateusz Wesołowski, Warszawa „Cześć, jestem Mateusz i z firmą Boels jestem związany od maja 2011. Zaczynałem na stanowisku Doradcy techniczno-handlowego, jednak na przestrzeni kilku lat awansowałem do stopnia Kierownika Oddziału. Prowadzę oddział, w którym dbamy nie tylko o realizację planów budżetowych ale cenimy sobie również dobrą atmosferę i poczucie humoru, dlatego bez zastanowienia- polecam.”

Michał Wnuk, Gliwice „Na stanowisku Doradcy Techniczno –Handlowego pracuję w firmie Boels od prawie 2 lat. Od samego początku dostałem mnóstwo wsparcia ze strony współpracowników jak i przełożonych. Największą satysfakcję daje mi praca z ludźmi i podejmowanie wyzwań dzięki którym stale rozwijam swoje kompetencje. Dziś czuję się ekspertem w swojej dziedzinie.”

Najnowsze oferty pracy

zobacz wszystkie oferty pracy (2)