ETAP 1
Weryfikacja CV
W pierwszej kolejności osoba rekrutująca zapozna się z twoim CV i oceni twoje doświadczenie pod kątem kluczowych kompetencji na danym stanowisku. Po tym etapie otrzymasz mailowo informację zwrotną czy zakwalifikowałeś się dalej.
ETAP 2
Rozmowa wstępna
W zależności od stanowiska, potrzeb oraz ilości zaplanowanych etapów rekrutacji, rekruter może do Ciebie zadzwonić z kilkoma szczegółowymi pytaniami. Jeśli twoje kompetencje będą zgodne z poszukiwanymi umiejętnościami to zostaniesz zaproszony na spotkanie w firmie.
ETAP 3
Rozmowa rekrutacyjna
W zależności od specyfiki stanowiska rozmowa może odbyć się w kilku etapach: osobno z rekruterem, przełożonym i dyrektorem działu lub jako jedno spotkanie z kilkoma osobami. Zależy nam na jak najlepszej jakości procesu i jednocześnie możliwie najkrótszym czasie trwania rekrutacji. Po każdej rozmowie otrzymasz telefoniczną informację zwrotną od rekrutera. jesteśmy otwarci na szczery i konstruktywny feedback w obie strony, dlatego zapytamy również o twoje odczucia związane z procesem.
ETAP 4
Oferta zatrudnienia
Jeśli pozytywnie przejdziesz proces rekrutacji, zaproponujemy Ci zatrudnienie w naszej firmie. Otrzymasz od nas ofertę warunków zatrudnienia a po jej zaakceptowaniu ustalimy czas rozpoczęcia pracy i zaplanujemy program wdrożenia.