Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

Bank Pocztowy S.A.

ul. Jagiellońska 17
85-959 Bydgoszcz
kujawsko-pomorskie, Polska

www.pocztowy.pl/kariera

NIP: 5540314271

Proces Rekrutacji:

Rekrutacja do Banku Pocztowego odbywa się w kilku etapach – oto one:

ETAP 1

Złożenie aplikacji

Jeśli zainteresowało Cię któreś ze stanowisk prezentowanych w sekcji Oferty pracy, zachęcamy do złożenia aplikacji poprzez formularz rekrutacyjny online. Możesz też przesłać swoje dokumenty na adres [email protected] z podaniem w tytule wiadomości nazwy stanowiska na które chcesz aplikować. Pamiętaj, że podczas rekrutacji Bank nigdy nie prosi o przesłanie skanu dowodu osobistego, ani o dokonanie wpłaty

ETAP 2

Rozmowa rekrutacyjna

Rozmowa rekrutacyjna odbywa się przy udziale specjalisty HR oraz menadżera zespołu, do którego jest prowadzona rekrutacja. Spotkanie jest doskonałą okazją dla Ciebie do zaprezentowania swojego dotychczasowego doświadczenia i umiejętności, dla nas natomiast do przekazania Tobie naszych oczekiwań dotyczących pracy na danym stanowisku. W niektórych procesach rekrutacyjnych stosujemy dodatkowe narzędzia, tj. assessment center, testy umiejętności, próbki pracy.

ETAP 3

Informacja zwrotna

W każdym procesie rekrutacyjnym dbamy o to, aby Kandydaci, z którymi rozmawialiśmy, otrzymali od nas informację zwrotną, bez względu na wynik rozmowy.