Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

Bank Millennium S.A.

ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa
mazowieckie, Polska

bankmillennium.pl/kariera

NIP: 5260212931

Jak wygląda rekrutacja?

ETAP 1

Aplikacja

Aktualne ogłoszenia rekrutacyjne ukazują się na stronie www.pracuj.pl. Dokumenty aplikacyjne można również wysłać bezpośrednio przez naszą stronę www.bankmillennium.pl/kariera.

Po pozytywnej weryfikacji Twojego CV skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby opowiedzieć o procesie rekrutacji i ustalić kolejne kroki.

ETAP 2

Spotkanie zdalne

Zaprosimy Cię na pierwsze, zdalne spotkanie, aby lepiej się poznać i porozmawiać o Twoich oczekiwaniach na wybranym stanowisku.

ETAP 3

Drugie spotkanie lub opcjonalnie zadanie

Jeśli będzie to konieczne zaprosimy Cię na drugie spotkanie i opcjonalnie poprosimy o wykonanie testu sprawdzającego Twoją wiedzę i kompetencje. Oczywiście zadbamy o bezpieczne warunki.

ETAP 4

Informacja zwrotna

Z każdym kandydatem zaangażowanym  w proces rekrutacyjny skontaktujemy się telefonicznie lub wyślemy wiadomość e-mail i poinformujemy o wyniku rekrutacji.