ETAP 1
Selekcja aplikacji – Twoja aplikacja zostanie poddana analizie w naszym dziale HR. Na tym etapie rekrutacji wybieramy aplikacje, które w danym momencie najbardziej odpowiadają naszym potrzebom.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami w terminie 10-30 dni od nadesłania aplikacji.
ETAP 2
Wstępna rozmowa telefoniczna - po pozytywnej ocenie twojej aplikacji, zadzwonimy do Ciebie z kilkoma pytaniami. Chcemy dowiedzieć się dlaczego aplikujesz właśnie do naszej firmy.
ETAP 3
Spotkanie rekrutacyjne - kolejnym etapem jest spotkanie w siedzibie naszej firmy, które trwa około 60 minut. Ważne jest dla nas, aby w czasie spotkania poznać kandydata i zorientować się, czy pasuje do już istniejącego zespołu. Z drugiej strony jesteśmy otwarci na wszystkie pytania kandydata, więc w czasie rozmowy będziesz mógł dowiedzieć się więcej o Balex Metal.
W przypadku niektórych stanowisk zapraszamy kandydata na drugie spotkanie – np. rozmowę z Dyrektorem.
ETAP 4
Odpowiedź
Odpowiedź - zależy nam, aby kandydat dowiedział się jak najszybciej o wyniku rekrutacji, dlatego kontaktujemy się w ciągu 14 - 21 dni z odpowiedzią dotyczącą możliwej pracy w naszej firmie.
ETAP 5
Zatrudnienie i pierwsze dni pracy - po przekazaniu pozytywnej decyzji o rekrutacji, uzgadniamy szczegóły dotyczące pracy w naszej firmie wraz z warunkami zatrudnienia. Na życzenie kandydata wysyłamy list intencyjny z informacją o warunkach zatrudnienia.
Pierwsze dni pracy to czas wdrożenia, szkoleń, poznawania naszej firmy i naszych pracowników.