ETAP 1
Po otrzymaniu aplikacji analizujemy je i zapraszamy Cię na rozmowę kwalifikacyjną.
ETAP 2
Podczas pierwszej rozmowy kwalifikacyjnej rozmawiają z Tobą przedstawiciel działu HR oraz przełożony działu do którego aplikujesz. Zależy nam, aby poznać Ciebie, a także byś Ty miał okazję poznać nas i naszą kulturę pracy.
ETAP 3
W niektorych sytuacjach – jeżeli aplikujesz na stanowisko należące do funkcji centralnych – proces rekrutacyjny ma jeszcze drugi etap – spotkanie z przełożonym korporacyjnym. To spotkanie odbywa się poprzez telekonferencję albo też poprzez spotkanie bezpośrednie – w Katowicach lub w centrali firmy w Szwajcarii.
ETAP 4
Po zakończeniu procesu rekrutacyjnego w krótkim czasie zawsze przekazujemy informację zwrotną wszystkim kandydatom.
ETAP 5
Po zatrudnieniu czas na profesjonalny onboarding.
Dzięki profesjonalnie zaprojektowanemu procesowi wdrożenia nowych pracowników, będziesz mógł szybko zdobyć informacje najważniejsze na Twoim stanowisku oraz poznać współpracowników. Dzięki temu będziesz dobrze przygotowany do wykonywania swoich zadań i dobrze się poczujesz w zespole.