Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

Atlanta Poland S.A

Załogowa 17
80-557 Gdańsk
pomorskie, Polska
Telefon: 58 522 06 00
Fax: 58 522 05 64
[email protected]

atlantapoland.com.pl

NIP: 5830013129

KIM JESTEŚMY?

Naszą Miłość do Bakalii pielęgnujemy już ponad 30 lat. Atlanta Poland S.A. powstała w 1990r., od 2005r. jest spółką notowaną na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz profesjonalizmowi i zaangażowaniu naszych Pracowników, obecnie możemy z dumą prezentować produkty powstające z surowców najwyższej jakości – pod marką Bakal.

Jesteśmy liderem w dostawie bakalii dla największych producentów żywności oraz wiodącym dostawcą bakalii do sieci handlowych w Polsce pod markami własnymi naszych Klientów. Zajmujemy także czołowe miejsce jako importer bakalii z całego świata.

Co jest dla nas najważniejsze?

Posiadamy dwa zakłady, w Gdańsku i we Włocławku, wyposażone w nowoczesne linie produkcyjne. Nasi specjaliści starannie kontrolują procesy produkcji, tak aby zapewnić Klientom produkty wysokiej jakości, o doskonałych walorach smakowych i zdrowotnych. Jakość i bezpieczeństwo naszych produktów gwarantujemy dzięki ścisłemu przestrzeganiu norm systemów zarządzania jakością, takich jak: ISO 9001, HACCP i BRC, akredytowanych przez Lloyd’s Register Quality Assurance.

Jako firma z tradycją, doceniamy wartość różnorodności i transferu wiedzy, aktywności i kreatywności naszych Pracowników - dlatego jesteśmy organizacją łączącą doświadczenie z nowoczesną wiedzą, opartą na potencjale naszych Pracowników, ukierunkowaną na zrównoważony rozwój jako lider rynku bakalii.


Czym się kierujemy?

Partnerstwo oparte na współpracy i szacunku, bezpieczne warunki pracy i dbałość o stały rozwój naszych Pracowników, troska o środowisko naturalne – to zasady, które stanowią fundament naszej działalności jako uczestnika globalnego biznesu i odpowiedzialnego działacza społecznego.


Co oferujemy w zamian za kompetencje i zaangażowanie?

Nasza firma jest świetnym miejscem pracy dla osób otwartych na rozwój, współpracę, dzielenie się wiedzą i własnymi pomysłami na nowe rozwiązania, kreatywnych, aktywnych i zaangażowanych.
W zamian oferujemy zadania wymagające od naszych nowych Kolegów/ Koleżanek pełnego wykorzystania i rozwoju własnego potencjału. Zapewniamy pozytywną, niekorporacyjną atmosferę, otwarte przyjęcie, pełne wdrożenie i wsparcie naszego doświadczonego i zaangażowanego Zespołu. Wymiana doświadczeń, korzystanie z wiedzy innych osób i „burze mózgów” to codzienny styl pracy w naszej firmie. Gwarantujemy udział w projektach interdyscyplinarnych jako uzupełnienie codziennych zadań, we współpracy z różnymi obszarami w naszej Firmie. Wspólnie świętujemy różne okazje naszych Pracowników – słodkości gwarantowane 😊.

Szerzymy rozwój świadomości w obszarze odpowiedzialności społecznej. Dla nas Dzieci są ważne, dlatego m.in.:

  • cyklicznie wspieramy Hospicjum Dziecięce w Gdyni;
  • zbieramy nakrętki wraz z Przedszkolakami dla Fundacji Korczaka „Nakrętka dla Korczaka”;
  • nie byliśmy obojętni podczas pandemii wobec Szpitali (oddziały dziecięce), które otrzymały wsparcie od Firmy w postaci m.in. maseczek, płynów do dezynfekcji czy rękawiczek);
  • uczestniczymy w „Szlachetnej Paczce”  oraz „Gaszyn Challange” , wspierając osoby najbardziej tego potrzebujące.

Nasi Pracownicy mogą w ten sposób uczestniczyć w Wolontariacie Pracowniczym i nieść pomoc innym.

Jak przebiega nasz proces rekrutacji?

  1. Umieszczamy ogłoszenie, a następnie analizujemy wszystkie nadesłane aplikacje wg przyjętych kryteriów.
  2. Kandydaci o kompetencjach najbliższych naszych potrzeb odbywają rozmowę telefoniczną z przedstawicielem HR.
  3. Kandydaci zaproszeni do kolejnego etapu procesu spotykają się z potencjalnym przełożonym oraz przedstawicielem HR.
  4. Z wyłonionym w procesie kandydatem ustalamy warunki zatrudnienia.
  5. Powitanie w zespole na dobre rozpoczyna proces onboardingu.

Ważne! W procesie rekrutacji wykorzystujemy metody i narzędzia odpowiednio dobrane do specyfiki i wymagań konkretnych stanowisk pracy.

Mamy świadomość znaczenia odpowiedniego wdrożenia nowej osoby i wsparcie zespołu na początku naszej wspólnej drogi. Dlatego przykładamy szczególną wagę do procesu onboardingu. Zadbamy, aby nasz nowy Pracownik, przy pomocy mentora, mógł w interesujący sposób poznać firmę i specyfikę swoich zadań,  następnie płynnie przejść do etapu  ich samodzielnej realizacji.

Co zapewniamy?

W uzupełnieniu do powyższych propozycji, naszym Pracownikom oferujemy pakiet benefitów, w tym:

  • opiekę medyczną Medicover (po 2 miesiącu pracy),
  • dofinansowanie karty Multisport,
  • dofinansowanie pobytów wakacyjnych dla Pracowników i ich bliskich we współpracujących z nami ośrodkach,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,  
  • fundusz świadczeń socjalnych,
  • możliwość zakupu naszych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach
  • bezpłatny parking,
  • ergonomiczne stanowiska pracy i w pełni wyposażoną kuchnię, z napojami bez ograniczeń, w tym wspaniałą kawą sprowadzaną dla nas prosto z Gwatemali 😊


WIĘCEJ O NAS

Jeżeli chciałbyś dowiedzieć się więcej o nas, zapraszamy na naszą stronę: www.atlantapoland.com.pl lub: www.bakal.pl – jeżeli chciałbyś uzyskać szczegółowe informacje o naszych produktach i  ich właściwościach. Zawsze zapraszamy też do bezpośredniego kontaktu: [email protected]