ETAP 1
Pierwszy krok należy do Ciebie! Sprawdź nasze oferty, wybierz tę, która Cię interesuje i wyślij do nas swoje CV.
ETAP 2
Kolejny etap to rozmowa telefoniczna z naszym rekruterem, który zada Ci kilka pytań.
Potrwa ona około 15 minut, w tym czasie porozmawiamy o Twoim doświadczeniu, a Ty będziesz mógł dowiedzieć się nieco więcej o stanowisku, jak i o wszystkich kwestiach, które Cię interesują.
ETAP 3
*( Na wybranych stanowiskach.) Następny krok to test!
Rozwiązując część merytoryczną dowiesz się, co czekać Cię będzie na nowym stanowisku. (Test merytoryczny może odbyć się również online lub podczas spotkania z managerem.)
ETAP 4
Czas na kawę z menadżerem. Podczas spotkania będziesz mieć możliwość poznać przyszłego przełożonego oraz dowiedzieć się jeszcze więcej o stanowisku, na które aplikowałeś.
ETAP 5
Nadszedł moment, aby porozmawiać, jak będzie wyglądała nasza współpraca. Umowa, wynagrodzenie, wymiar pracy, po ustaleniu tych szczegółów…
ETAP 6
… witamy Cię w zespole! :)
Pierwszego dnia czeka Cię warsztat adaptacyjny, podczas którego wspólnie z innymi osobami, które tak jak Ty rozpoczynają pracę w Asseco, będziesz mógł się zapoznać z historią i strukturą Asseco, naszymi wartościami i podstawowymi procesami dotyczącymi pracowników. Wprowadzimy Cię we wszystkie szczegóły związane z biurem, czy kwestiami organizacyjnymi. Nie zabraknie także czasu na integrację! :)
Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy – wejdź na praca.asseco.com i napisz do jednego z naszych rekruterów!