Centrum Zgłoszeniowe

Jesteśmy najliczniejszym zespołem i jedynym w organizacji, który pracuje 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Naszym zadaniem jest pomoc kierowcom w trudnych sytuacjach na drodze. W tym celu poprzez infolinię Assistance przyjmujemy zgłoszenia w formie telefonicznej, mailowej lub sms-owej od naszych Klientów indywidualnych – kierowców samochodów a następnie organizujemy dla nich odpowiednią pomoc. Wszystkie działania podejmujemy w imieniu naszych Klientów biznesowych (producentów/importerów samochodów (OEMy), firm leasingowych i wynajmu długoterminowego (CFMy), towarzystw ubezpieczeniowych oraz firm z branży motoryzacyjnej). Dodatkowo zajmujemy się Medical Assistance, telefoniczną obsługą kart paliwowych czy udzielaniem pomocy w ramach systemu e-call. Siedziba naszej firmy mieście się w Poznaniu, ale geograficzny zasięg świadczenia pomocy obejmuje całą Polskę oraz Europę. Daje to nam okazję do aktywnego posługiwania się językiem angielskim i/lub niemieckim w praktyce, w codziennych zadaniach.
W naszej pracy niezwykle ważna jest dobra komunikacja, umiejętność rozwiązywania problemów oraz empatia w stosunku do Klientów, którzy znaleźli się w trudnej i wymagającej wsparcia sytuacji. Receptą na skuteczność jest praca zespołowa, poleganie na sobie nawzajem oraz branie odpowiedzialności.