Rekrutacja zdalna

Ten pracodawca umożliwia przeprowadzenie rekrutacji zdalnie.

Dane kontaktowe

AmRest Sp. z o.o.

ul. Powstańców Śląskich 15-17
53-332 Wrocław
dolnośląskie, Polska

www.karierawamrest.pl

NIP: 5260211104

Poznaj nasze marki

AmRest

AmRest jest jednym z największych operatorów restauracyjnych w Europie - od 1993 roku konsekwentnie rozwijamy portfolio wyśmienitych marek, liderów w swoich kategoriach, takich jak KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks w oparciu o franczyzę i współpracę typu joint venture. Nasze portfolio liczy 25 krajów i 10 marek, a nasza AmRestowa rodzina wciąż się powiększa (jest nas już ponad 45,000!) i nadal mamy apetyt na więcej!

Oprócz prowadzenia restauracji i kawiarni oferta AmRest obejmuje także między innymi dział usług franczyzowych, rozwoju, marketingu, jak również serwis IT, księgowości, dział prawny, czy HR.

Jeżeli jesteś ambitny, stawiasz na rozwój i pasję do tego, co robisz – dołącz do Rodziny AmRestowiczów!

Marki franczyzowe

Pizza Hut

Założona w 1958 roku Pizza Hut jest jedną z największych sieci restauracji serwujących pizzę na świecie i prawdziwym innowatorem w kategorii pizzy. Do każdej pizzy dodawany jest sekretny składnik - miłość do jedzenia. W kultowym menu Pizza Hut znajdują się pizze na bazie ciasta PAN - puszyste w środku, chrupiące na zewnątrz!

KFC

KFC to najpopularniejsza na świecie sieć restauracji oferujących dania z kurczaka. W każdej restauracji przygotowują je doświadczeni kucharze, dzięki czemu goście otrzymują świeży, smaczny i niedrogi posiłek. Specjalnością KFC jest znakomita receptura kultowego kurczaka w chrupiącej panierce, która zawiera mieszankę 11 ziół i przypraw, co stanowi jedną z najlepiej strzeżonych tajemnic handlowych na świecie. Marka nieustannie wprowadza także innowacje, aby goście KFC mogli zamawiać dania i cieszyć się ich wspaniałym smakiem w dowolnym miejscu.

Burger King

Odkąd w 1954 roku Burger King przedstawił światu smak 100%, grillowanej na najprawdziwszym ogniu wołowiny, nigdy nie oglądał się już za siebie. Oryginalny „Home of the Whopper” to jedna z najsłynniejszych restauracji w amerykańskim stylu na świecie, a wierność amerykańskiej tradycji przyrządzania burgerów, dbałość o najwyższej jakości składniki, autorskie receptury i świeże warzywa to smak, który goście Burger King czują w każdym kęsie i który definiuje tę markę od ponad 60 lat.

Starbucks

Starbucks jest największą siecią kawiarni na świecie, słynącą z wysokiej jakości kawy, kultowego dziedzictwa i wyjątkowych doznań. W połączeniu czynniki te zapewniają wyjątkowe doświadczenia. Starbucks ma w swojej ofercie gamę wyjątkowych produktów - wśród nich, oprócz wyśmienitej kawy, goście mogą znaleźć różnego rodzaju napoje, świeże i smaczne przekąski, a także inne towary z logo Starbucks.

Marki własne

La Tagliatella

La Tagliatella to największa włoska sieć restauracji w Hiszpanii. Od ponad dwóch dekad specjalizuje się w tradycyjnej kuchni włoskiej, stawiając na autentyczność, jakość i pochodzenie produktu. W restauracjach La Tagliatella goście mogą rozkoszować się włoskim jedzeniem i poczuć tradycję dzielenia się nim z rodziną i bliskimi.

Bacoa

Marka Bacoa narodziła się w Barcelonie. Jest to sieć burgerów dla smakoszy, która wykorzystuje najwyższej jakości lokalne składniki. Jej sukces opiera się na starannym przygotowaniu dań zgodnie z zasadami kuchni śródziemnomorskiej przy jednoczesnym zapewnieniu sprawnej obsługi zamówień. Na takim podejściu zbudowana została filozofia marki: Robimy wszystko ręcznie, ponieważ wiemy i mamy nadzieję, że się z tym zgodzisz - prawdziwe jedzenie smakuje lepiej.

Sushi Shop

Firma Sushi Shop została objęta franczyzą w 2006 roku, co znacznie przyspieszyło jej rozwój – stała się wiodącą siecią restauracji sushi, sashimi i innych japońskich specjałów. Założony w 1998 roku przez dwóch francuskich przedsiębiorców Sushi Shop zaczął rozwijać punkty sprzedaży w galeriach handlowych w 2016 roku, a w 2017 roku wszedł w obszar tzw. gastronomii turystycznej, głównie na lotniskach. Marka oferuje dania najwyższej jakości, co sprawia, że jest pozycjonowana w kategorii „premium”.

Blue Frog

Blue Frog to jedna z najszybciej rozwijających się sieci casual dining w Chinach. W karcie znajdują się dania znane z nowoczesnej amerykańskiej kuchni, wzbogacone o wyjątkowe azjatyckie akcenty. Bar w Blue Frog  charakteryzuje się bogatym wyborem napojów bezalkoholowych i alkoholowych, przygotowywanych przez profesjonalnych barmanów. Połączenie znakomitej kuchni, luźnej atmosfery i przyjaznej obsługi stanowi przepis na sukces marki Blue Frog.

Virtual Brands

AmRest posiada także w swoim portfolio marki wirtualne: Oi Poke, Lepieje, Pokai, Pierwsze i Drugie, Moya Misa, Eats Fine, Sushi Tone zebrane pod parasolem marki Food About. Ideą Food About jest umożliwienie złożenia jednego zamówienia, w którym mogą znależć się dania z różnych kuchni świata. Dzięki temu goście mogą cieszyć się bogactwem smaku w jednej dostawie.