Dane kontaktowe

ALIOR BANK

Łopuszańska 38D
02-232 Warszawa
mazowieckie, Polska

NIP: 1070010731

Nasze projekty strategiczne

Pozyskiwanie i obsługa klientów, sprzedaż produktów bankowych, dostęp do nowoczesnych technologii i innowacyjnych systemów, niespotykana dynamika pracy – to codzienność w strategicznych projektach współpracy Alior Banku między innymi z T-Mobile. Sprawdź, na czym polega ta praca i dołącz do któregoś z nich!

Szukamy nie tylko osób posiadających doświadczenie w obszarze bankowości lub sprzedaży, lecz także młodych kandydatów, którzy wchodzą dopiero na rynek pracy i są zainteresowani światem finansów.  Pracując w ramach któregoś z naszych projektów możesz doskonalić swój warsztat lub uczyć się od podstaw profesjonalnej rozmowy handlowej.

T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank

T-Mobile Usługi Bankowe to efekt współpracy pomiędzy Alior Bankiem i największym operatorem telefonii komórkowej w Polsce. W ramach tego projektu oferujemy niepowtarzalną szansę rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości i zdobycia cennego doświadczenia również osobom, które nie miały wcześniej styczności z branżą finansową.

Gdzie możesz pracować i czym będziesz się zajmować?

Placówki stacjonarnej sieci sprzedaży w salonach T-Mobile (cała Polska)

  • Aktywna sprzedaż produktów finansowych z oferty Alior Banku (od kredytu gotówkowego, poprzez konta osobiste i oszczędnościowe, limit w rachunku bieżącym, lokaty oraz karty kredytowe) na terenie salonów T-Mobile. Aktywne pozyskiwanie klientów salonu, analiza potrzeb i proponowanie adekwatnych produktów finansowych, budowanie relacji.

Praca w Contact Center T-Mobile Usługi Bankowe (Kraków)

  • Infolinia – odbieranie połączeń przychodzących, rozwiązywanie problemów technicznych oraz pomoc przy zgłoszeniach klientów dotyczących produktów i usług oferowanych przez T-Mobile Usługi Bankowe. Dodatkowa premia za sprzedaż produktów bankowych podczas telefonicznej rozmowy z klientem.
     
  • Zespół Sprzedaży Zdalnej – sprzedaż produktów T-Mobile Usługi Bankowe poprzez kanał telefoniczny oraz w Internecie. Praca z klientami głównie w połączeniach wychodzących, w oparciu o założone cele sprzedażowe.
     
  • Zespół BackOffice – podejmowanie działań mających na celu zwiększenie wykorzystania potencjału sprzedażowego w obsługiwanych wnioskach kredytowych. Zapewnianie najwyższych standardów procesów realizowanych w ramach Contact Center T-Mobile Usługi Bankowe.
     
  • Zespół Monitoringu i Weryfikacji Kredytowej – monitoring procesów realizowanych w Contact Center T-Mobile Usługi Bankowe: weryfikacja poprawności przeprowadzonych przez konsultantów rozmów, prowadzenie działań wspierających i rozwojowych. Nie ma bezpośredniego kontaktu z klientami Banku.
     
  • Help Desk – obsługa telefoniczna i bieżące wsparcie pracowników sieci placówek T-Mobile Usługi Bankowe, trenerów T-Mobile oraz liderów Contact Center w pełnym zakresie wiedzy o produktach i obsługi technicznej. Nie ma bezpośredniego kontaktu z klientami Banku.

Co zyskasz podejmując pracę w T-Mobile Usługi Bankowe?

  • Wdrożenie: kompleksowe szkolenie przed rozpoczęciem pracy, obejmujące umiejętności sprzedażowe oraz wiedzę o produktach bankowych.
     
  • Wynagrodzenie: złożone z gwarantowanej podstawy oraz premii uzależnionej bezpośrednio od osiąganych wyników pracy. Premia nie ma górnego pułapu: otrzymasz prowizję za każdy sprzedany produkt.
     
  • Dodatkowe benefity: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, kartę MultiSport, świadczenia dla rodziców małych dzieci.
     
  • Rozwój: indywidualne ścieżki rozwoju, dające realną szansę  awansu w ramach struktury T-Mobile Usługi Bankowe. Oferujemy również wiele stanowisk w Centrali Banku – wspierających cały projekt, m.in. w obszarach:  produktów bankowych, systemów IT, wsparcia sprzedaży czy CRM.

Aktualne oferty pracy w T-Mobile Usługi Bankowe znajdziesz na:

https://www.t-mobilebankowe.pl/kariera