Dane kontaktowe

ACS Słuchmed sp. z o. o.

ul. Orla 5
20-022 Lublin
lubelskie, Polska
Telefon: 81 534 97 97
[email protected]

kariera.sluchmed.pl

NIP: 7122881258

Chcesz się włączyć w naszą misję?

Praca z Pacjentem to duże wyzwanie.
Wymaga cierpliwości, empatii i zrozumienia potrzeb osób niedosłyszących – najczęściej starszych.
Nasi Pacjenci to osoby mające szereg problemów w kontakcie z otoczeniem.
Wymagają zrozumienia i szczególnego traktowania w kontakcie osobistym i zdalnym.

Zobacz, jak możesz to zrobić, pracując z Pacjentem.

Protetyk słuchu

Protetyk słuchu dzięki swojemu wykształceniu i wiedzy rozwiązuje problemy osób niedosłyszących.

Do głównych zadań należy rozpoznanie problemu słuchowego Pacjenta, uzgodnienie potrzeb słuchowych i dobór optymalnego rozwiązania – aparatów słuchowych.

W ramach swoich czynności protetyk słuchu przede wszystkim:

  • wykonuje specjalistyczne badania słuchu,
  • rozpoznaje problemy i potrzeby słuchowe Pacjenta,
  • wykonuje czynności związane z doborem pomocy słuchowych – przede wszystkim aparatów słuchowych,
  • wykonuje czynności administracyjne związane ze sprzedażą pomocy słuchowych,
  • realizuje obsługę posprzedażową,
  • bierze udział w akcjach promujących Słuchmed.

Ale przede wszystkim – tak jak każdy z nas – ma na celu dobro Pacjenta i traktuje go indywidualnie.

Asystent ds. protetyki słuchu

Asystent ds. protetyki słuchu pomaga pacjentom w zakresie diagnostyki zaburzeń słuchu oraz poszukuje rozwiązań problemów z niedosłuchem.

Po przeszkoleniu asystent może samodzielnie wykonywać badania słuchu. Jeśli chce poszerzyć swoje umiejętności – może aplikować do szkoły/uczelni kształcącej w zawodzie protetyka słuchu.

Czym zajmuje się na co dzień:

  • wykonuje specjalistyczne badania słuchu,
  • rozpoznaje problemy i potrzeby słuchowe Pacjenta,
  • prezentuje rozwiązania pozwalające polepszyć słuch pacjenta,
  • wykonuje czynności związane z doborem pomocy słuchowych – przede wszystkim aparatów słuchowych,
  • realizuje obsługę posprzedażową,
  • bierze udział w akcjach promujących Słuchmed.

Specjalista ds. obsługi pacjenta

Specjalista ds. obsługi pacjenta jest pierwszą osobą, którą spotyka Pacjent w salonie akustyki słuchu.

Jest twarzą i głosem firmy – to od niego zależy pierwsze wrażenie.

Czym zajmuje się na co dzień:

  • kontaktuje się telefonicznie z Pacjentami w zakresie umawiania ich na badania słuchu,
  • zarządza kalendarzem salonu akustyki słuchu – we współpracy z protetykiem słuchu i Działem Zdalnej Obsługi Pacjenta,
  • słucha Pacjenta i odczytuje jego potrzeby – wita i organizuje jego czas w salonie,
  • dba o dobry osobisty i telefoniczny kontakt z Pacjentem,
  • wspiera i bierze czynny udział w akcjach marketingowych.
  • uzupełnia i aktualizuje dane w systemie obsługi pacjenta,
  • obsługuje program sprzedażowy,
  • pokazuje i udziela porad, jak dbać o aparaty słuchowe,
  • oferuje i sprzedaje akcesoria do aparatów słuchowych,
  • dba o stan magazynu, aby nie zabrakło tego, co chcemy zaoferować Pacjentom,
  • dba o widoczny, rozpoznawalny i spójny wizerunek salonu,
  • organizuje pracę salonu tak, żeby działał sprawnie,
  • odbiera paczki, obsługuje korespondencję i dokumenty księgowe.

Najnowsze oferty pracy

zobacz wszystkie oferty pracy (3)